DERFOR BØR DU ANNONSERE PÅ SHIFTER

Gjennom Shifter møter du Norges mest innovative digitale hoder.

  • 50% av våre lesere er tech-gründere og jobber i et oppstartsselskap.
  • 30% karakteriserer seg som innovatører i etablerte bedrifter og organisasjoner.
  • Menn/Kvinner (65%/35%)
  • Andel lesere mellom 25-44 år (70%).
  • Vi har unike målgrupper for stillingskategorier og bransjer, basert på leserdata.

STILLINGSANNONSER:

Vi tilbyr deg å annonsere følgende stillingskategorier hos oss: 

  • Utviklere (back,front,fullstack)
  • Designere / UX / konseptutviklere
  • Produktsjef /Product Managers
  • Digitale markedsførere
  • Data / analyse
  • Ledere og entreprenører/gründere
  • Forretningsutviklere

 

Grunnpakke stillingsannonse: 7500,-

Når du kjøper en stillingsannonse på Shifter skal du være trygg på at vi synliggjør deg på tvers av våre kanaler.  I tillegg er vi stolte av å kontinuerlig utnytte leserdata til å konstruere Shifters unike og spisse målgrupper med aktuelle kandidater for de ulike stillingstypene.  Hver stillingsannonse inkluderer:

  • Annonse på shifter.no/stillinger
  • Visning i karusellen på forsiden av shifter.no
  • Markedsføring av annonsen på Facebook og Instagram, mot Shifters unike målgrupper som selv ikke er aktivt på jobbsøk
  • Utsendelse av annonsen i Shifters nyhetsbrev til faste abonnenter

UNIKT: omtale av stillingen på Shifters Innovasjonspodcast er effektivt og populært og kan kjøpes som et tillegg i prisen for kr 2500,-

 

Ekstra stillingsannonse: 15.000,-

Inkluderer Grunnpakke stillingsannonse i tillegg produksjon og redigering av video-intervju med nærmeste leder/selskapets leder. Video redigeres i to versjoner; en versjon for markedsføring på Facebook  og en annen versjon som inkluderes i stillingsannonsen på shifter.no/stillinger.

Shifter gjennomfører da annonsering i et 3-trinns løp for å sikre deg optimal påvirkning ovenfor potensielle nye ansatte:

  1. Employer Branding av selskapet med video-intervju som skaper awareness og interesse for akkurat ditt selskap
  2. Målrettet promotering av stillingsannonsen mot Shifters relevante målgrupper på Facebook
  3. Retargeting mot målgruppen med påminnelse om å søke innen søknadsfristen

(Enkelte selskap ønsker å kjøpe alle rettigheter til videomaterialet for eget bruk:   pris:  25.000,- totalt)

 

Opplever du også god effekt av å annonsere stillingene dine på shifter.no?  Ta kontakt (aslaug@shifter.no)  for å få volumrabatter hos Shifter.  De største selskapene, rekrutteringshusene og konsulenthusene oppnår på denne måten lavere priser per annonse.

 

BANNERANNONSER:

Toppbanner (gjennomgående), 100%:                         960*200    10.000,- per uke.

Medium Rectangle (inne i alle artikler), 100%:          300*250     10.000,- per uke.

Partnerbanner, fast, høyre side, 100%:                        500*200    Ta kontakt for fast pris

 

INNHOLDSMARKEDSFØRING / NATIVE ADS:

Innholdsmarkedsføring anbefaler vi for spisse budskap mot bestemte målgrupper. For eksempel  for å:

  • Bygge employer branding i en rekrutteringskampanje
  • Promotere og trekke publikum til et event, kompetanseprogram eller annen hendelse.
  • Synliggjøre en ny avdeling eller et selskap
  • Beskrive og formidle nytten av en tjeneste/produkt for langsiktig kjøpsutløsende effekt

 

UTVALGTE KUNDER

 

Ønsker du å motta et skreddersydd tilbud fra oss?

Ta kontakt med kommersiell leder Aslaug I. Syvertsen på e post: aslaug@shifter.no eller mob: 992 18 315

 

 

 

Klausul: Avtalt bannerannonsering må avbestilles senest 2 uker i forkant av planlagt oppstartsdato. Ved kortere avbestillingstid ser vi oss nødt til å fakturere 80% av avtalt annonsebeløp. Det er kjipt, så husk å gi beskjed om evt endringer og avbestillinger så raskt som mulig. Ta kontakt med Aslaug I. Syvertsen, mob: 99 218 315.

 

Utviklet av Martin Grønneberg