Natalie Weil er ny Community Manager i Hold. Foto: Privat

Hold henter fra London: Natalie Weil er ny Community Manager

Vilde Mebust Erichsen

Vilde Mebust Erichsen

Journalist

Publisert 17. april 2019

Fra Beats by Dre, LG og Hyundai – til Hold app. 

Natalie Weil er ny Community Manager i selskapet som belønner en mobilpause.

– Min oppgave blir å øke gruppen av lidenskapelige brukere, og sørge for en positiv innvirkning på deres liv, slik at de ønsker å dele Hold og appens historie med andre, sier Weil.

Hun har tidligere jobbet med markedsføring i tre amerikanske startups.

De siste tre årene har Weil jobbet i Havas Media i London, med et sterkt fokus på markedsføring på mobil.

–  Der jobbet jeg med merker som Beats by Dre, LG, and Hyundai, forteller hun.

Les også: Student-app ut av skolegården: Nå skal alle bli premiert for å ta en mobilpause

Relevant for mange

– Hvorfor gikk du for jobben i Hold?

– Hold er et produkt som både er nødvendig og relevant for svært mange, inkludert seg selv, sier hun, og fortsetter:

– Appen har også stor verdi på en veldig positiv måte. Og når Hold i tillegg er en startup, gir det en veldig spennende mulighet til å komme inn i en tidlig fase og påvirke markedsførings- og innholdsstrategien i selskapet, sier hun.

– Hva ser du frem til?

– Jeg gleder meg virkelig til å blir en del av teamet og gjøre en forskjell.

Bransje: 

Har du byttet jobb?

Shifter publiserer jobbskifter for folk som jobber i teknologibaserte oppstartsselskaper, samt de som jobber med teknologiutvikling, innovasjon og forretningsutvikling i etablerte selskaper og virksomheter. Hvis du ikke faller inn under en av disse kategoriene, vil ikke jobbyttet bli publisert.

Del det på Shifter

Meld deg på Shifters nyhetsbrev

Hold deg oppdatert på det viktigste som skjer innen startups, innovasjon og teknologi. Motta nyheter, reportasjer, innsikt og eksklusivt materiale rett i innboksen.