Natalie Weil er ny Community Manager i Hold. Foto: Privat

Hold henter fra London: Natalie Weil er ny Community Manager

Publisert Sist oppdatert

Fra Beats by Dre, LG og Hyundai - til Hold app. 

Natalie Weil er ny Community Manager i selskapet som belønner en mobilpause.

– Min oppgave blir å øke gruppen av lidenskapelige brukere, og sørge for en positiv innvirkning på deres liv, slik at de ønsker å dele Hold og appens historie med andre, sier Weil.

Hun har tidligere jobbet med markedsføring i tre amerikanske startups.

De siste tre årene har Weil jobbet i Havas Media i London, med et sterkt fokus på markedsføring på mobil.

–  Der jobbet jeg med merker som Beats by Dre, LG, and Hyundai, forteller hun.

Les også: Student-app ut av skolegården: Nå skal alle bli premiert for å ta en mobilpause

Relevant for mange

– Hvorfor gikk du for jobben i Hold?

– Hold er et produkt som både er nødvendig og relevant for svært mange, inkludert seg selv, sier hun, og fortsetter:

– Appen har også stor verdi på en veldig positiv måte. Og når Hold i tillegg er en startup, gir det en veldig spennende mulighet til å komme inn i en tidlig fase og påvirke markedsførings- og innholdsstrategien i selskapet, sier hun.

– Hva ser du frem til?

– Jeg gleder meg virkelig til å blir en del av teamet og gjøre en forskjell.