Ledig stilling:

Vil du være med å bygge opp Norges nye strømmetjeneste?

Stillingen er utgått
RiksTV søker Growth Marketing Specialist

I RiksTV utfordrer vi dagens løsninger! Vi jobber for å skape et produkt til glede for fremtidige generasjoner. For å greie dette må vi ha en kultur som inspirerer oss til å være den beste utgaven av oss selv. RiksTVs viktigste verdier er nysgjerrig, inkluderende og modig.

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsfrist: 25. november

Søk på stilling

Vil du være med å bygge opp Norges nye strømmetjeneste i RiksTV? Du får jobbe med kjente merkevarer som Viaplay, HBO Nordic og en rekke norske TV-kanaler. Vi skal på kort tid etablere oss som en av Norges ledende strømmetjenester og en aggregator som samler innhold i en og samme tjeneste.

Er du en digital markedsfører med growth mindset, som er besatt av å teste idéer raskt gjennom eksperimenter? Eller en gründerspire, som liker å skape gode kunde- og kjøpsopplevelser basert på data? Vi er nemlig ute etter akkurat det til vår nye strømmetjeneste Strim. Vi ser etter deg som kan være med og eksperimentere, forbedre og finne vekstpotensial gjennom hele kundereisen. Du kommer til å lage annonser, skape innhold, skrive copy og sette igang a/b tester. Du vil også være med på brukerintervjuer, sende ut brukerundersøkelser og finne smarte måter for å aktivere og engasjere brukerne. Vi er i en spennende fase hvor vi er ute etter deg med driv, kunnskap og engasjement, som kan være med på vår growth-reise mot å bli Norges råeste og beste strømmetjeneste.

Vi ser for oss at du:

  • Er lidenskapelig opptatt av å eksperimentere, teste hypoteser og tør å feile
  • Har erfaring med growth hacking, CRO og eksperimentering
  • Har god kjennskap til analyse og innsiktsverktøy (vi bruker Google Analytics, HotJar, Crazy Egg, Google Optimize, m.fl)
  • Er oppdatert rundt trender, muligheter og verktøy som er viktige i en growth verktøykasse
  • Skriver gode, forklarende og selgende tekster
  • Ha forståelse for HTML og CSS

Dette vil du gjøre:

  • Ansvarlig for å optimalisere hele konverteringstrakten basert på data og brukerinnsikt
  • Utforske nye kanaler, verktøy og metoder for å nå våre mål
  • Tenke ut nye kreative growth aktiviteter, taktikker og strategier
  • Drive arbeidet med å skape relevant innhold for de ulike fasene i den digitale kundereisen
  • SEO tilpasse og optimere landingssider
  • Skalere og automatisere growth prosesser

Det er en fordel om du har relevant utdannelse på minst bachelornivå og erfaringer fra start-up eller selskaper i vekst. Dersom du har jobbet med growth eller markedsføring for SaaS tjenester og andre heldigitale produkter, og er vant til å jobbe etter agil prosjektmetodikk kan dette være stillingen for deg.Nysgjerrig? Send oss CV og søknad, og fortell oss gjerne hvordan du kan bidra til at vår nye strømmetjeneste når nye høyder.Vi gleder oss til å høre fra deg!

RiksTV

Utviklingsmuligheter

Vi har stor tro på våre medarbeidere, og vi har et miljø som bygger på tillit og åpenhet. Hos oss ønsker vi at du skal vokse og utvikle deg, slik at vi sammen kan utfordre markedet. Som del av RiksTV vil du bli del av et selskap med flat struktur organisert i team hvor vi deler og lærer av hverandres kompetanse. I et TV-marked i dramatisk endring har vi ikke noe valg: vi må være kundefokuserte, tilpasningsdyktige og smidige fra topp til tå. Derfor jobber vi smidig i hele selskapet, fra ledergruppen, via økonomi og alle som jobber med markedsføring til alle utviklingsteamene. Sånn sikrer vi gevinster gjennom kontinuerlig måling, evaluering og optimalisering. Dette gir en arbeidshverdag med stor variasjon og nye utfordringer, hvor du vil jobbe tverfaglig i det teamet du synes er mest spennende.

Ledelse i RiksTV

For å kunne utvikle oss som selskap og som individer, er gode ledere avgjørende. Vårt syn på godt lederskap innebærer erkjennelsen over at ingen leder kan være god på alt, og de fleste team hos oss har derfor todelt ledelse. Det vil si at lederne skal legge til rette for, og prioritere våre medarbeideres utvikling og velferd høyt. Vi legger opp til stor grad av involvering hos oss og du vil få mye ansvar.

Kultur og miljø

Vi er drivende opptatt av å ha en god kultur og et godt miljø. Vi setter medarbeidertrivsel høyt, og er ekstremt opptatt av å legge til rette for at folk trives på jobb, føler medbestemmelse og eierskap til det vi driver med. Vi involverer hele sjappa i alle store beslutningsprosesser, og vi tror på stor intern åpenhet om alle viktige prosesser. Vi har et ungt, inkluderende og humørfylt miljø, som gjør at vi har det gøy på jobb. Vi er opptatte av å være aktive og å oppleve ting sammen, og reiser sammen på årlige turer til steder som Svalbard, Hemsedal og Lofoten. Vi håndplukker våre medarbeidere, og vi tilbyr et arbeidsmiljø fylt av kollegaer, både konsulenter og ansatte, med høyt driv og engasjement for både teknologi og levende bilder.

Vi har fleksibel arbeidstid, og er mer opptatt av effekten av det vi gjør, enn når på dagen vi gjør det. Er du opptatt av at stedet du jobber er moderne, tror vi du vil like våre romslige lokaler med åpent landskap, varierte møterom og fellessoner som legger til rette for kreativt arbeid. Vi har en fantastisk takterrasse med bordtennisbord, samt shuffleboard og en kantine med egen kokk.