Ledig stilling:

CEO hos hardware-aktør med globalt nedslagsfelt - med patent som spydspiss

Stillingen er ikke lenger aktiv.

Gungnir of Norway er en start-up som utvikler og produserer høykvalitets treningsutstyr, med stort internasjonalt fokus. Selskapets første produkt er en Olympisk vektstang med innebygget lås for sikring av vektskiver. Designet er patentert med prioritet i de største markedene i samtlige verdensdeler og selskapet har allerede markert seg internasjonalt.

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: 1. juni

Søk på stilling

Vår nye CEO entrer selskapet i en vekstperiode der internasjonal kommersialisering står sentralt. Denne rollens hovedoppgave blir å lede selskapet videre gjennom denne globale veksten. Det ønskes at du har solid økonomisk og finansiell kompetanse, da dette vil være en av dine ansvarsområder. Samtidig er du nødt til å kunne lede selskapet på strategisk nivå, og planlegge med godt overblikk for videre vekst.

Vi tilbyr en unik mulighet til å ta del i en spennende vekst og utviklingsfase. Topplederrollen vil være synlig og du vil ta del i et team bestående av totalt seks personer i et arbeidsmiljø som er drevet av høye ambisjoner og dedikasjon. Fire av seks i teamet er en del av ledergruppen, hvor ansvarsområdene dekker følgende felt; forretningsutvikling, produktdesign/utvikling, intern og ekstern produksjon, innkjøp, bedriftssalg, netthandel, markedsføring mm.

Dine arbeidsoppgaver

  • Overordnet økonomi- og finansstyring for selskapet
  • Lede og planlegge for en spennende og raskt voksende internasjonal fase.
  • Etablere og opprettholde en sterk selskapsstruktur med hensikt i å ivareta ansatte og selskapets ambisjoner om utvikling, vekst og skalering
  • Etablere smidige arbeidsprosesser som gir rom for videre ekspansjon av produktportefølje og sikrer selskapets struktur og lønnsomhet
  • Ha mulighet til å stille opp til dagligdagse oppgaver derom det er behov.

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning innen økonomi, forretningsutvikling eller annen relevant retning
  • Relevant ledererfaring
  • Erfaring fra selskap eller organisasjon i vekst- og kommersialiseringsfaser er ønskelig
  • Internasjonal forretningserfaring anses som fordelaktig
  • Bakgrunn fra arbeid innenfor økonomi/finans, forretningsutvikling, prosjektledelse eller strategiprosesser anses som fordelaktig
  • Mulighet til å reise utenlands i først og fremst kommersielle sammenhenger
  • Flytende i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Erfaring fra ansettelsesprosesser anses fordelaktig

Personlige egenskaper

  • Samlende og motiverende med fokus på å skape et inspirerende arbeidsmiljø og en robust organisasjon rustet for vekst
  • Helhetstenkende og strategisk, kombinert med operativ beslutningsdyktighet, handlekraft og gjennomføringsevne
  • Samarbeidsorientert, tilstedeværende og trygg i møte med ansatte, partnere, kunder og eiere
  • Forretningsfokusert, analytisk og kritisk kartleggende i prioritering av forretningsmuligheter og prosjekter
  • Planorientert og hardtarbeidende med evne til å skape struktur og forutsigbarhet i en fase hvor krevende vekstmål skal realiseres
  • Utadvendt og imøtekommende uten redsel for å stikke hodet frem.
  • Interesse og erfaring med styrketrening og/eller annen fysisk aktivitet

Vi tilbyr

  • Eierskapsprogram med muligheter for å ta del i reisen og selskapets finansielle utvikling
  • Lønn etter avtale
  • En topplederrolle med ansvar for det økonomiske og kommersialisering av et svært spennende hardware-selskap, som utvikler og produserer et patent med stort internasjonalt potensiale.
  • En mulighet for å utfolde seg og ha en sterk innflytelse den korte- og langsiktige utviklingen av selskapet
  • Å jobbe i et selskap som vokser stadig fortere og kan vise til positiv kommersiell utvikling fra 2020
  • Et kreativt, åpent og løssluppent miljø drevet av høy motivasjon og dedikasjon
  • En fleksibel og autonom arbeidsplass

Arbeidsted: Oslo

Er du interessert i å ta del i reisen vår?

Send en e-post til info@gungnir.no med lenke til din Linkedin-profil og/eller CV, og hva som motiverer deg til denne stillingen.

Søknadsfrist: 1. Juni