Vi leter etter en erfaren produktutvikler som kan bidra til å drive videreutviklingen av Mybring, Brings selvbetjeningsportal for bedriftskunder. Er det deg?
Det er ingen tvil om at logistikkbransjen er i en av sine største forandringsreiser noensinne. Den største pådriveren for denne utviklingen er den raskt voksende e handelen som har åpnet en helt ny verden av muligheter for både bedrifter og privatpersoner. Men, for at en pakke skal kunne fraktes fra A til B trengs det en aktør som tilbyr omfattende logistikkløsninger. Det er her vi i Posten og Bring kommer inn i bildet, som et av Nordens største logistikkonsern med drøyt 14 000 ansatte.
I avdelingen Digital kundefront jobber vi i grensesnittet mellom forretning og teknologi og vår kjernekompetanse er digital produktutvikling. Vi er et strategisk satsningsområde som har ansvaret for å utvikle, forvalte og kontinuerlig forbedre konsernets selvbetjenings- og integrasjonsløsninger. Løsningsporteføljen retter seg mot bedriftskunder og -mottakere og privatkunder og omfatter webportalen Mybring, integrasjonsplattformer for EDI og API samt konsernets nettsider. Digital kundefront er en pådriver for å øke selvbetjeningsgraden og konkurransekraften til våre kunder gjennom førsteklasses selvbetjenings- og integrasjonsløsninger.
Som produkteier for Mybring må du ha god forretningsforståelse og interesse for logistikk. I tillegg må du ha erfaring fra arbeid med digitale selvbetjeningsløsninger samt være opptatt av smidig arbeidsmetodikk, kontinuerlig forbedring og tverrfaglig samarbeid.
Du inngår i et tverrfaglig team bestående av ressurser med både teknisk og forretningsmessig kompetanse. Du er hovedansvarlig for å administrere og videreutvikle ditt eget funksjonsområdet både operativt og strategisk, og sammen med teamet streber du etter å gjøre det så enkelt som mulig for våre bedriftskunder og samarbeidspartnere å benytte Posten og Brings tjenester.
I disse dager sitter vi alle på hjemmekontor, men normalt sitter vi i moderne og sentrale kontorlokaler i Posthuset midt i Oslo sentrum.
Dine arbeidsoppgaver:
Videreutvikle og administrere ett av Mybrings 5 funksjonsområder
Ansvarlig for å styre og prioritere backlog med utviklingsoppgaver innenfor ansvarsområdet
Tett dialog med Forretningsområder for å definere riktige utviklingsprosjekter/- tiltak
Gjennomføring av utviklingstiltak og –prosjekter, i meget tett samarbeid med utviklingsteam
Tett dialog med Salg og Kundeservice, samt ivareta kunder
Ønskede kvalifikasjoner:
Bachelorgrad innen økonomi, IT, teknologifag eller lignende.
Erfaring med digital produktutvikling og smidig utviklingsmetodikk
Erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse
Meritterende kvalifikasjoner:
Noen års erfaring som Product Owner eller lignende roller
Logistikkerfaring og –kompetanse
Personlige egenskaper og ferdigheter:
Du er analytisk og strukturert
Du er selvgående, initiativrik og evner å inspirere andre
Du har strategisk legning og forståelse
Du trives med utfordrende oppgaver og har stor arbeidskapasitet
Du evner å sikre fremdrift og tydelig retning i arbeidet hos et tverrfaglig team
Du har utmerkede kommunikasjonsferdigheter, både på norsk og engelsk (muntlig og skriftlig)
Du trives med stor variasjon i arbeidsoppgaver og en hverdag som preges av å arbeide på tvers av organisasjonen
Du er en lagspiller
Vi tilbyr:
Konkurransedyktige betingelser
Moderne kontorlokaler, flott utsikt og sentral beliggenhet midt i Oslo sentrum
Et sterkt faglig kompetansemiljø og hyggelige kolleger
Oppgaver som gir stor kontaktflate i konsernet
Gode forsikringer og pensjonsordninger
Fleksibel arbeidstid
Mulighet til å være med på å endre en av Norges eldste og største bedrifter
Kjenner du deg igjen i dette, så send inn din søknad med tilhørende CV via vedlagte link innen søknadsfristen.
Hvis du har spørsmål relatert til innholdet i stillingen kan du kontakte Christian Banzhaf, direktør Digital kundefront via +47 466 36 402, eller
Hvis du har spørsmål knyttet til rekrutteringsprosessen, kan du kontakte Jakob Ingemansson, Rekrutteringsansvarlig på Posten/Bring, via +46762809221 eller jakob.ingemansson@bring.com.
Posten Norge AS utvikler og leverer løsninger innen post, kommunikasjon og logistikk. Vi er et statseid selskap med Norden som hjemmemarked. Vår visjon er «Vi gjør hverdagen enklere og verden mindre». Verdiene våre Tar ansvar, Spiller på lag og Vil mer, styrer måten vi jobber på, og bidrar til en inkluderende og mangfoldig arbeidsplass.