Ledig stilling:

Dignio søker Head of Revenue & Growth

Stillingen er ikke lenger aktiv

Norsk helsevesen er i endring. Ny teknologi og en ny måte å levere helsetjenester på skal gi bedre kvalitet for pasientene samtidig som effektiviteten øker. Dignio står i front for denne utviklingen, både teknologisk og medisinsk. Vi har inngått kontrakter med over 150 norske kommuner og har samtidig spennende aktiviteter på gang i både Storbritannia og Kina hvor vi opplever høy etterspørsel etter våre tjenester. Covid-19 krisen har ytterligere forsterket relevansen av Dignios produkter og vi er på listen over de 50 raskest voksende teknologibedriftene i Norge.

Arbeidssted: Oslo/ Fredrikstad

Søknadsfrist: Snarest

Søk på stilling

Dignio har store ambisjoner om å bli et selskap Norge kan være stolte av. Vi vil levere resultater og være med på å påvirke samfunnet. Derfor ser vi nå etter en ambisiøs og engasjert person som vil lede arbeidet med den kommersielle veksten. Hovedfokuset for rollen vil være mot det norske markedet, men det er gode muligheter for å vokse med rollen videre. Primært vil du jobbe mot kommuner og sykehus, så vi ser etter deg som glad i å være på veien og ute hos kunder. Våre løsninger er ikke standard hyllevare og vi leter etter deg som kan manøvrere et bredt spekter av interessenter og tilpasse budskap effektivt. Rollen vil rapportere til COO og være basert i Oslo eller Fredrikstad.

Ansvarsoppgaver:

  • Være en operativ salgsleder som bygger team, kultur og salgsprosesser i tråd med våre verdier og mot ambisiøse mål
  • Lage salgsstrategi og etablere prisingsstrategier i samarbeid med COO
  • Drive tilfang av nye kunder og videreutvikling av eksisterende portefølje
  • Videreutvikle effektiviteten i eksisterende salgskanaler, både direkte og gjennom partnere
  • Sikre høy kvalitet og god kundeopplevelse i salgsprosessen
  • Bygge sterke relasjoner til viktige kunder
  • Utvikle salgsmetodikk og materiell til salgsteam (fordel om du er sterk på å lage innhold)
  • Fange opp kundebehov og kommunisere dette til Dignios tekniske team

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Høyere utdanning innen relevant felt
  • Erfaring fra offentlige anbudsprosesser og/eller B2B software salg
  • Kan vise til svært gode resultater fra tidligere salgsroller
  • Meget sterk skriftlig og muntlig kommunikasjon
  • En ekte lagleder som er lidenskapelig opptatt av at teammedlemmer skal lykkes
  • Strategisk tenking og kreativitet – evne til å se et større bilde og utvikle tilhørende taktikk
  • Meget ambisiøs og målrettet med sterk vilje til å lykkes, samtidig som du alltid bevarer integriteten og har et godt hjerte i bunn

Vi kan tilby:

  • Mulighet å jobbe med løsninger som gir en direkte verdiskapning for både helsepersonell og pasienter – nasjonalt og internasjonalt
  • En ung, ambisiøs og profesjonell kultur med folk som brenner for det vi driver med
  • En flat struktur, mye tillit og påvirkningskraft i organisasjonen
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser med mulighet for eierskap i selskapet
  • Gode helse- og reiseforsikringer
  • Nye, moderne kontorer sentralt i både Oslo og Fredrikstad

I Dignio jobber vi for å bringe helsetjenesten hjem til pasienten. Vi vil bidra til økt kvalitet i pasientoppfølgingen og er stolte av at uavhengig forskning har vist at vår løsning gir bedre pasientopplevelser og reduserer ressursbehovet i helsevesenet. Dignio er markedsledende på digital hjemmeoppfølging, hvor vi ved hjelp av avansert software og hardware i kombinasjon med kliniske, metodologiske prinsipper knytter pasienter og helsepersonell nærmere sammen. Les mer om våre løsninger her, og om menneskene og teknologien bak Dignio her.

Lyst til å lære mer om digital hjemmeoppfølging og om oss?

  • Trykk her for å lese mer om oss på LinkedIn
  • Trykk her for å lese mer om oss på Facebook
  • Trykk her for å lese artikkelen fra Sykepleien om sykepleiere i Oslo som arbeider i løsning
  • Trykk her for å se hvordan Færder kommune tar i bruk løsningen for å følge opp koronasyke
  • Trykk her for å se en video fra Oslo kommune med en pasienthistorie (2018)

KONTAKTPERSON: KASIM BIJOU SANDSET | ASCENDER | 970 97 227

KONTAKTPERSON: OLE DANIEL NITTER | COO, DIGNIO | 928 05 101