Frist: 30. Mai

Er du en lidenskapelig Web-utvikler/front-end?

Klarer du å engasjere folk som skal ta sitt livs viktigste finansielle beslutninger? Vil du jobbe med en moderne teknologi-stack? Liker du å løse gamle problemer på nye måter, og å jobbe sammen med folk som kan mer enn deg om mye rart?

Storebrand har ansvaret for pensjonen til svært mange nordmenn. Vi har jobbet lenge for å gjøre fremtiden til noe du kan glede deg til.

En av måtene vi lykkes på, er ved å padle frenetisk helt fremst på den digitale bølgen som skyller inn over finansiell sektor. Nå gjør vi alt vi kan for å gjøre de riktige tingene på alle typer skjermer, og vi bygger API-er både til og fra stadig flere partnere. «Digitalt først» er mantraet, når vi nå setter sammen morgendagens finansielle produkter.

Vår enhet, Digital forretningsutvikling, er kryssfunksjonell. Vi er organisert i smidige, autonome team som består av forretningsutviklere, interaksjonsdesignere, testere og utviklere. Sammen jobber vi med å klekke ut de neste gode idéene, teste dem på kunder, implementere og skalere dem når de lykkes. Vi ser nå etter flinke frontend-utviklere som kan hjelpe oss med å oppnå våre finansielle mål, å promotere verdiene våre, å sette kundene våre først, og å ha det gøy.

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

Du må ikke være i tvil om at det du vil er å jobbe med JavaScript og front-end. Du promoterer smidighet, nye ideer, åpen kildekode og skikkelig håndverk. Du liker å jobbe sammen med andre, og er opptatt av å delta i et aktivt og nysgjerrig fagmiljø.

Ellers krever vi bare:

  • God kjennskap til JavaScript og relevante rammeverk (I dag? Angular og React. I neste uke? Kanskje noe annet også)
  • Kjennskap til bruk av Node på server. Jo mer, jo bedre!
  • Litt estetisk sans er alltid bra
  • Ønske om å lage saker som fungerer bra for alle, på alle skjermstørrelser og i alle moderne nettlesere
  • Nysgjerrighet, et åpent sinn og et ønske om både å lære av andre og å dele kunnskap

Vi tilbyr:

  • Fleksibel arbeidstid
  • Utstyret du trenger for å få jobben gjort
  • Hyggelig arbeidsmiljø hvor det skjer mye
  • Lyse og moderne lokaler på Lysaker, rett ved jernbanestasjonen
  • Kontinuerlig kompetanseutvikling gjennom jobboppgaver, faggrupper og kurs
  • God pensjon, helseforsikring, ansattelån og rabatter og fordeler på forsikringer
  • Tilgang til stor treningshall, styrkerom, spinningrom og over 20 aktive bedriftsidrettslag
  • Bedriftshelsetjeneste og kiropraktor/fysioterapeut/massasje på jobben
  • Firmahytter, kunstforening og diverse rabattavtaler

Om Storebrand Digital Forretningsutvikling

«Alle» kjenner Storebrand. Vi har 1,3 millioner kunder og vi har vært her for dem i 250 år. For å sikre at vi er her i minst 250 år til, har vi etablert en helt ny enhet; Digital forretningsutvikling. Gjennom den satser vi på å være en aktiv deltaker i de store endringene finansbransjen står foran de neste årene, og vi trenger en rekke nye ansatte i forskjellige roller for å nå ambisjonene vi har.

Vi fokuserer på vekst gjennom innovasjon og digital transformasjon. I tillegg til å tilby helt nye tjenester innen sparing, bank og forsikring, skal vi også å utforske spennende forretningsmuligheter på nye områder.

Enkeltprosjekter og de nærmeste tidsfristene er ikke det viktigste for oss. Vi måler vår suksess utifra hvordan forretningen vår utvikler seg. Alle våre team innoverer, lager prototyper, bygger og kjører sine egne applikasjoner innenfor sitt fokusområde. Noen ganger bommer vi, andre ganger treffer vi. Begge deler er lov, men vi skal hele tiden bli flinkere til å sikte riktig.

Da snakkes vi snart?

Har du spørsmål om stillingen? Kontakt Kirsten Myrnes tlf. 93056802, Kirsten.Myrnes@storebrand.no eller Terje Løken tlf. 93480876, Terje.Loken@storebrand.no.

Vi vurderer søknader fortløpende!

Storebrand samarbeider med Meditor for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.

Ledige stillinger

Utviklet av Martin Grønneberg