Finn søker Leder datadrevet salg

Søknadsfrist: 20. oktober

Vi er på jakt etter en analytisk leder med kommersiell teft som skal skape morgendagens betjeningsstrategi for FINN.no. Du vil lede et tverrfaglig kjerneteam, og teamet vil ha en svært viktig rolle i FINN og Schibsteds vekststrategi i årene som kommer. Utgangspunktet for rollen er et forprosjekt hvor forretningsmessig og teknisk målbilde har blitt beskrevet. For rette kandidat er dette er en mulighet av de sjeldne! Rollen er nyetablert, og stillingen formes etter hvem du er.

Rollen rapporterer til direktør for salgsutvikling, men vil jobbe på tvers av fag- og forretningsområder i FINN.no.

Viktigste oppgaver:

  • Lede FINNs satsning på datadrevet salg og morgendagens betjeningsstrategi
  • Optimere kundeopplevelsen på tvers av betjent/ubetjent salg basert på teknologi og data
  • Lede et tverrfaglig kjerneteam
  • Løpende forbedring av team og aktiviteter
  • Kartlegge verktøy og implementere disse
  • Skalere datadrevet salg for hele organisasjonen

Kvalifikasjoner:

  • Svært gode analytiske evner
  • Høy gjennomføringsevne
  • Kommersiell teft
  • Teknisk forståelse
  • Du jobber målstyrt og agilt
  • Du jobber både strategisk og operativt, og er ikke redd for å få “møkk under neglene”
  • Du leverer kortsiktig verdi samtidig som du utforsker og leverer på et større målbilde
  • Du har stort eierskap til prosjektet du leder, og du ser muligheter og trusler fortløpende
  • Høyere relevant utdannelse
  • Gjerne erfaring med endringsledelse og/eller prosjektledelse fra konsulentbransjen

Vi tilbyr:

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Dyktige kollegaer og et hyggelig arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige vilkår
  • Gode muligheter for kompetanseutvikling
  • Mobil og nettbrett
  • Godtgjørelse for bredbånd hjemme
  • Avis – Aftenposten hjem på døra og/eller digitalt
  • Fleksibel arbeidstid
  • Rabattavtaler gjennom FINN og Schibsted

 

I 2019 er FINN 19.-år. I løpet av våre første 19 år har nesten alle i Norge prøvd tjenesten vår. Hvert år tilbringer hver nordmann i snitt 30 timer på FINN, og til sammen surfer brukerne gjennom mer enn 15 milliarder sider. Snakk om engasjert gjeng! Mye har endret seg i FINNs levetid. Før turte folk nesten ikke legge ut annonser i frykt for at naboen skulle se hvordan stua deres så ut. I dag har titusenvis av folk profilbilder av seg selv på FINN og over halvparten av alle som besøker oss gjør det fra en mobiltelefon eller et nettbrett. FINN eies av Schibsted, og våre mer enn 400 trivelige kolleger holder til i Grensen i Oslo. Vi er stolte av at FINN har blitt kåret til en av Norges beste arbeidsplasser flere år på rad i kåringen Great Place to Work. De som kjenner oss vet at vi har et sett med verdier som preger oss i alt vi gjør: SULT, PRESISJON, TAKHØYDE og HUMØR.