Har du lyst til å forbedre kundereiser på nett ved hjelp av A/B testing?

Søknadsfrist: Snarest

Det er sinnsykt mye kult som kan gjøres ved å manipulere frontend via javascript, HTML og CSS. Ikke bare er det kult, men gjort riktig (datadrevne beslutninger) bidrar det til å forbedre kundereisen. Noe som i sin tur øker konverteringsrater!

Endelig har bedriftsnorge forstått viktigheten av dette, og viktigheten av å jobbe effektivt med konverteringsoptimalisering (CRO). Det merker vi i Right Brain godt med økt oppdragsmengde og stadig flere henvendelser. Av den årsak søker vi et nytt teammedlem!
En som vi kan kalle for vår «Tekniske CRO Spesialist».

Hos oss er ingen dag lik

Når vi tre gründerne startet Right Brain var det med to visjoner.

Vi ville skape en god arbeidsplass med topp stemning og et godt miljø. Og vi ville møte den økende etterspørselen etter “flere konverteringer” fra norske bedrifter.
Med god byrå erfaring fra tidligere var, og er fortsatt, vi opptatt av å skape og levere eksperttjenester som virkelig gir ROI. Vi har siden dag én hatt mye fokus på å være spesialister, og ser ingen fordeler ved å være “jack of all trades, master of none”.

Hos oss vet kundene våre hva de får. De får konverteringsoptimalisering, hverken mer eller mindre!

Nå trenger vi deg!

Nå er vi ikke lenger “bare” tre personer, vi er blitt fire. Og du er kanskje den femte?

Vi vet at det neppe finnes en person der ute som ser tittelen “Teknisk CRO spesialist” og som tenker “Jøss, det er jo meg det!”. Og grunnen til at vi vet det er at faget “CRO” fremdeles er et ungt fag. Men det vi vet er at det finnes personer der ute som har en solid grunnleggende kompetanse innenfor enkelte områder av fagfeltet CRO. Og det er deg vi er ute etter! Du som digger analyse via Google Analytics. Du som koker sammen DataLayers til den store gullmedaljen, og du som setter opp uendelige tags, events og annet snæcks i Google Tag Manager.

Hva får du hos oss:

  • Godt betalt (skrevet helt objektivt, lover)
  • Mobilabonnement
  • Internett
  • Renhold hjemme
  • Dekket kollektiv transport
  • Treningsabonnement
  • Kursing
  • Gode forsikring- og pensjonsordninger
  • Lukrativ ferie- og feriepengeordning
  • Ta del av vår felles bonusordning

Vi jobber hardt når vi må, og slapper skikkelig av når vi kan : )

Hvem er du?

En viktig faktor for oss i Right Brain er at de som jobber hos oss passer inn i vårt miljø og vår kultur. Fag kan læres, men det å være et godt menneske med sunne verdier er noe man på mange måter er født og oppvokst med.

Men på tross av at alt kan læres er personen vi søker i denne stillingen allerede godt bevandret og lærd når det kommer til det tekniske. Så vi krever altså litt mer enn at du bare er et positivt menneske 😉

Om du er høyt utdannet, hjemmeskolert eller om du droppet ut av skolen i 7. klasse og dermed er en selvlært tech-wiz spiller ingen rolle for oss. Du trenger bare å kunne de tingene som nevnes andre steder i denne annonsen.

Som CRO Spesialist må du beherske følgende:

  • JavaScript, DataLayers, HTML og CSS
  • Analyse av nettstedsdata
  • Erfaring med Google Analytics eller tilsvarende analyseverktøy
  • Erfaring med Google Tag Manager eller tilsvarende tagverktøy

Det er kjekt om du treffer på dette også:

  • Innehar en rekke Google sertifikater (?!)
  • God systemkunnskap og teknisk forståelse
  • Interesse for web og eCommerce
  • Sosial og omgjengelig

Tror du Right Brain er en god fit for deg? I så fall kan du sende oss din CV, LinkedIn profil og en kortfattet søknadstekst. Søknader vurderes fortløpende, og alle søkere vil få en tilbakemelding!

Stillingen krever at arbeidet utføres i våre lokaler, og vår nye ansatte må beherske norsk skriftlig og muntlig, samt ha god forståelse for svensk.

Om arbeidsgiveren

Right Brain er Norges første CRO byrå, og vi jobber kun innen fagområdet konverteringsoptimalisering. Hver eneste dag jobber vi med å forbedre våre kunders kundereiser. Det gjør vi ved hjelp av data, brukertester, A/B tester (eksperimenter) og feedback fra besøkerene på sine respektive nettsteder. Right Brain startet opp i Oslo i 2016, og knyttet seg til det største byråmiljøet på Romerike i 2018.

Vi jobber blant annet med RiksTV, Varner (Cubus, Dressmann, Volt Fashion, Bik Bok, Urban og Days Like This), Hafslund og Multicom.

 

Stillinger

Se alle stillinger