Ledig stilling:

Leder for kontaktsenterløsninger i Storebrand

Stillingen er ikke lenger aktiv.

Storebrand arbeider daglig med digital transformasjon. Vi setter søkelys på skytjenester og automatisering. Ønsker du å bli en del av et team som brenner for at våre kunder og brukere skal få en fremtid å glede seg til? Vil du i tillegg ha bærekraft som en av grunnpilarene i jobben din?

Hvem er vi?

Arbeidssted: Lysaker

Søknadsfrist: 20. juni

Søk på stilling

End User Experience er en hjørnesten i Storebrand sin Cloud & Infrastructure-enhet. Vi har ansvaret for plattformene og applikasjoner som gir alle våre ansatte de beste verktøyene for å arbeide, samarbeide og kommunisere effektivt. For å styrke vår avdeling, ser vi etter deg som vil være med på å løfte våre Kontaktsenterløsninger til neste generasjon. Vi ser også etter deg som har mer en nettverksbakgrunn (LAN/WLAN) med noe telefonikompetanse i tillegg.

Hovedoppgaver:

  • Teknologisk eierskap til Kontaktsenterløsningene i Storebrand-gruppen, inkludert chat og telefoni. Våre løsninger er basert på teknologi fra blant annet Genesys og Vergic
  • Mulig også med teknologisk eierskap til våre kontornett (LAN/WLAN)
  • Løfte Kontaktsenter-porteføljen inn i neste generasjons teknologi
  • Løfte kontornettverksløsningene til neste generasjon teknologi
  • Automatisere og effektivisere våre løsninger der hvor det er mulig
  • Tett samarbeide med forretningen for å sikre de beste brukeropplevelsene

Vi ønsker at du har erfaring innenfor flere av disse områdene:

  • Erfaring med telekom-/fastnettsløsninger
  • Erfaring med Kontaktsenter-løsninger
  • Erfaring med chat-løsninger
  • Erfaring med drift eller IT arkitektur/design av LAN/WLAN
  • Erfaring med drift og support av slike løsninger, gjerne "Add-move-change"-konsepter
  • Erfaring med DevOps eller agil arbeidsform
  • Erfaring og kompetanse innenfor koding/automasjon
  • Det offisielle språket i Storebrand er engelsk. Norsk og svensk er våre daglige språk. Det er derfor nødvendig med grundig forståelse for alle 3 språk

Personlige egenskaper:

  • Team-orientert, men også selvgående og selvstendig
  • Nysgjerrig, innovativ og lærevillig
  • Effektiv og strukturert

Hva du kan forvente av oss:

  • Godt digitalt onboardingsprogram for alle nyansatte
  • Kontinuerlig kompetanseutvikling gjennom jobboppgaver, faggrupper og kurs
  • Mulighet for erfaringsutbytte, karriere og nettverk over landegrensene
  • Nordens største kompetansemiljø innenfor bærekraft, og fokus på bærekraftige investeringer og samfunnsansvar

Våre fordeler:

  • God pensjon, helseforsikring, ansattlån og rabatter og fordeler på forsikringer
  • Moderne lokaler på Lysaker, kun ti minutter med tog fra Oslo S, godt tilrettelagt for bruk av sykkel. Vi har også utlån av el-sykler.
  • Stor treningshall, styrkerom og spinningrom på huset
  • Firmahytter på attraktive steder, blant annet Hafjell, Sjusjøen, Hemsedal, Larvik, Sandefjord og Strømstad. Kunstforening og diverse rabattavtaler

Er du interessert eller har spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt for en prat med leder av End User Experience, Line Falch Rygg på tlf. 905 905 61.

Søknadsfrist 6. juni

Storebrand samarbeider med Meditor for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.