Lidenskap for analyse og optimalisering søkes

Søknadsfrist: Snarest

Stilling: Performance Marketer

Om Monner:

Monner er en digital plattform som bidrar til vekst i nye og etablerte gründerbedrifter. Vi setter penger i arbeid ved å koble gründerbedrifter direkte med investorer og andre selskaper som får gründeren til å nå sine mål. Monner bygger helt nye finansielle produkter og tjenester som møter de reelle behovene til bedrifter og menneskene bak. Vi er i kraftig vekst og er nå en scale-up. Vi søker etter en dyktig performance marketer som ønsker å bli med på å bygge gründernes digitale tjenesteplattform for vekst. 

Om rollen:

Vi har store ambisjoner og søker etter en nysgjerrig og kreativ digital markedsfører som finner triggerpunktene til Monners kunder. I rollen som performance marketer vil du ha ansvar for å både analysere og optimalisere konvertering fra alle kanaler. Du vil jobbe tett med Content & Community Manager i tillegg til å bistå vårt performance byrå med innsikten de trenger for å kunne levere konverterende markedsaktiviteter. Samtidig vil du jobbe med et tverrfaglig team om å bygge en nasjonal banktjeneste for gründere. Dette er en helt ny stilling i Monner, hvor du vil ha mulighet til å være med på en spennende reise og få en egenutvikling sammen med selskapet. Rollen rapporterer til Chief Marketing Officer. 

Om kulturen i Monner:

Monner er markedsleder innen crowdfunding av lån til bedrifter. Nå skal vi akselerere veksten og du har muligheten til å bli med på å skape Monner 2.0. Monner er i dag et sammensveiset team på 14 personer. Alle er eksperter innen sine fagområder, og alle brenner for å skape fantastiske produkter og tjenester for både gründerbedrifter og investorer. Vi er teknologer, designere, markedsførere og økonomer. Vi vet at vi er best sammen og derfor er det å være en god lagspiller og medmenneske egenskaper som er enda viktigere enn å være den beste innen sitt fagfelt. Dersom et sammensveiset team skal yte best, må det bestå av skikkelige folk. 

Dette er rollen for deg som er opptatt av å bli utfordret og liker å være med på å bygge noe viktig sammen med folk du digger å være sammen med. 

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver: 

  • Jobbe med strategisk testing, optimalisering og konverterings drivende aktiviteter basert på mål i alle kanaler
  • Analysere og måle trafikk, konverteringer, betalte kampanjer og kundetrakten
  • Utvikle nye og optimalisere eksisterende landingssider
  • Jobbe tett med content manager for å skape søkemotoroptimalisert innhold og drive trafikk til dette, våre nettsider og våre landingssider
  • Bistå performance marketing byrå med innsikt og komme med forslag til optimalisering og forbedring 

Kvalifikasjoner: 

  • Høyskoleutdannelse – minimum 3 år
  • Minimum to års arbeidserfaring med lignende oppgaver
  • God forståelse for performance marketing og CRO
  • Erfaring med A/B testing og kan bruke data til å forbedre vekst
  • Erfaring med betalt annonsering på Facebook, Google Ads, osv
  • Erfaring med landingssider og bruk av campaign management tools
  • Erfaring med bruk og analyse av resultater og innsikt fra verktøy som Google Analytics, Google Adwords, Facebook Business Manager, Mixpanel, Firebase, Google Tag Manager, Hotjar, Segment, etc.
  • Erfaring med å utvikle kundeaktiviteter gjennom epostløp/automeldinger basert på kundereisen er en fordel 

Egenskaper: 

  • Du har erfaring med konverteringsoptimalisering, brukeropplevelse, webanalyse og dataanalyse
  • Du er ivrig, ser muligheter og har en lidenskap for analyse og måle aktiviteter
  • Du tar utfordringer og liker å optimalisere og utvikle kundereisen
  • Du er selvstendig og en gjennomfører
  • Du er analytisk med en kommersiell legning
  • Du syntes det er spennende å jobbe i et lite selskap i sterk vekst
  • Du er ydmyk