OBOS Ansatte

OBOS søker CRM-analytiker

Søknadsfrist: 17. april

Som CRM-analytiker vil du få en innholdsrik og spennende stilling som passer for deg som både liker å se det store bildet og grave i mengder med egne data.

OBOS satser på CRM i skyen gjennom Dynamics 365 og skal utnytte mulighetene som ligger i CRM som en del av vår digitale forretningsutvikling framover. Vi bygger en ny grunnmur som vil gjøre oss bedre i stand til å ta datadrevne beslutninger, samle større mengder data og skape nye forretningsmuligheter knyttet til dataene.

For å sikre at vi får maksimalt ut av den valgte løsningen, søker vi etter en CRM-analytiker.

Som CRM-analytiker vil du få en unik anledning til å være med på etableringen av CRM på tvers i konsernet. Det er gjennomført flere interne analyser rundt forretningsmuligheter og potensialet er identifisert, men du kommer inn i en tidlig fase og vil ha stor påvirkningskraft. CRM-satsningen tilhører Digitale Tjenester med målbildet: OBOS skal være ledende på digitale flater rettet mot kundens bolig- og medlemsforhold.

Arbeidsoppgaver

  • Ha det overordnede ansvaret for analyse på egne kundedata
  • Aktivt bidra med CRM-faglig kompetanse for å sikre eierskap og økt forståelse for CRM som fagområde i organisasjonen
  • Bistå superbrukere med praktisk hjelp til segmentering og markedslister i tråd med segmentering og overordnet CRM-strategi
  • Gjennomføre analyser og bidra til at vi fanger data i viktige kontaktpunkt med konsernet og igjen utnytte disse til kryssalg
  • Bidra til at OBOS tar datadrevne beslutninger gjennom analyser og rapporteringer

Kvalifikasjoner

  • Du har god forståelse for hvordan CRM påvirker konsernets forretning
  • Du har betydelig prosjektledererfaring, samt interesse for kontinuerlig forbedring og erfaring med analyse på egne kundedata
  • Du har erfaring fra CRM i større, komplekse organisasjoner, gjerne konsern med flere forretningsområder
  • Formell kompetanse som Mastergrad eller tilsvarende, men betydelig relevant operativ erfaring med analyser i tilknytning til MS Dynamics 365 kan kompensere for formell utdannelse

Personlige egenskaper

  • Du er meget analytisk og har en nysgjerrig tilnærming til oppgavene
  • Du jobber systematisk og velorganisert
  • Du er omgjengelig og har god formidlingsevne
  • Du er selvgående og handlekraftig
  • Du håndterer flere problemstillinger samtidig, har høy arbeidskapasitet og gjennomføringsevne

Vi tilbyr

  • Uante muligheter: OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom. Hos oss får du mulighet til å utvikle din kompetanse og oppfylle din karrieredrøm.
  • En jobb med mening: Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her.
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver: Et hyggelig og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag.
  • Gode ordninger: OBOS investerer i egne ansatte og tilbyr goder som fleksitid, sommertid, gode pensjons- og forsikringsordninger samt firmahytter i inn- og utland.

 

Har du spørsmål til stillingen? Kontakt Jo Husby, Funksjonell løsningsansvarlig CRM på tlf: 41020428 eller e-post jo.husby@obos.no eller Hilde Marie Rustad, Head of CRMpå tlf: 91659405 eller e-post hilde.marie.rustad@obos.no

Stillinger

Se alle stillinger