Aaron Ross er mannen bak den eventyrlige salgsveksten til Salesforce. Foto: Lucas Weldeghebriel
Aaron Ross er mannen bak den eventyrlige salgsveksten til Salesforce. Foto: Lucas Weldeghebriel

"Predictable Revenue"-forfatter Aaron Ross: Slik bygger du salget i en startup

Publisert   Sist oppdatert

Han løftet salget fra fem til 100 millioner dollar i Salesforce. Han står bak bestselger-bøkene «Predictable Revenue» og «From Impossible to Inevitable», og han er i dag konsulent for noen av verdens største selskap når det gjelder salg. Her deler han sine grunnleggende tips for å bygge salget i en startup.

Shifter møtte Aaron Ross under TechBBQ-konferansen i København for å høre hvordan man bygger salget i en startup.

-- La meg begynne med noe de fleste gründere gjør feil. De har en business, de klarer å selge produktet sitt, så tenker de: Vi ansetter en salgsperson til å ta over for meg. Dette fungerer sjelden, sier Ross til Shifter.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 369 kroner per måned

Bestill her

Digitalt abonnement - 3690 per år

Bestill her

Bedrift som ønsker fem eller flere tilganger

Ta kontakt med
[email protected]