Aaron Ross er mannen bak den eventyrlige salgsveksten til Salesforce. Foto: Lucas Weldeghebriel
Aaron Ross er mannen bak den eventyrlige salgsveksten til Salesforce. Foto: Lucas Weldeghebriel

"Predictable Revenue"-forfatter Aaron Ross: Slik bygger du salget i en startup

Publisert Sist oppdatert

Han løftet salget fra fem til 100 millioner dollar i Salesforce. Han står bak bestselger-bøkene «Predictable Revenue» og «From Impossible to Inevitable», og han er i dag konsulent for noen av verdens største selskap når det gjelder salg. Her deler han sine grunnleggende tips for å bygge salget i en startup.

Shifter møtte Aaron Ross under TechBBQ-konferansen i København for å høre hvordan man bygger salget i en startup.

-- La meg begynne med noe de fleste gründere gjør feil. De har en business, de klarer å selge produktet sitt, så tenker de: Vi ansetter en salgsperson til å ta over for meg. Dette fungerer sjelden, sier Ross til Shifter.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her