"Predictable Revenue"-forfatter Aaron Ross: Slik bygger du salget i en startup
Han løftet salget fra fem til 100 millioner dollar i Salesforce. Han står bak bestselger-bøkene «Predictable Revenue» og «From Impossible to Inevitable», og han er i dag konsulent for noen av verdens største selskap når det gjelder salg. Her deler han sine grunnleggende tips for å bygge salget i en startup.
Shifter møtte Aaron Ross under TechBBQ-konferansen i København for å høre hvordan man bygger salget i en startup.
-- La meg begynne med noe de fleste gründere gjør feil. De har en business, de klarer å selge produktet sitt, så tenker de: Vi ansetter en salgsperson til å ta over for meg. Dette fungerer sjelden, sier Ross til Shifter.
Jobber du i en oppstartsbedrift med sårbar økonomi? Kjøp SHIFTER+ til 1290,- per år
Bestill her
Jobber du i en oppstartsbedrift med sårbar økonomi? Kjøp SHIFTER+ til 129,- per mnd
Bestill her