Ina Halvorsen Seim, VP of Digital Sales and Ecommerce i Orkla. Foto: Orkla.
Ina Halvorsen Seim, VP of Digital Sales and Ecommerce i Orkla. Foto: Orkla.

Orkla bygger en egen Amazon-enhet. -- Vi må eie "Buy-boksen"!

Publisert Sist oppdatert

Orkla utlyste rett før jul en stilling som leder av deres nye Amazon-enhet. Snart begynner arbeidet med å bli spesialister på en av verdens største markedsplasser.

-- Vi tror markedsplasser som Amazon blir en viktig salgskanal for oss i fremtiden. Internasjonal ekspansjon er en viktig del av strategien vår og da er det naturlig at vi også posisjonerer oss innenfor digitale kanaler. Amazon er en stor aktør, og vi vet at det å lykkes på en markedsplass er annerledes enn å lykkes hos tradisjonelle aktører, sier Ina Halvorsen Seim, VP of Digital Sales and Ecommerce i Orkla.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her