NETTBIL:  (fra venstre) Anders Espelund (gründer og daglig leder i Nettbil), Eirik Thorsen (medgründer i Nettbil) og Antoine Thebault (Direktør forretningsutvikling i Aller Media), Foto: Lucas Weldeghebriel
NETTBIL: (fra venstre) Anders Espelund (gründer og daglig leder i Nettbil), Eirik Thorsen (medgründer i Nettbil) og Antoine Thebault (Direktør forretningsutvikling i Aller Media), Foto: Lucas Weldeghebriel

Slik fant de product-market fit: Omsatte for 12 millioner i 2017, 88 millioner i 2018 og 300 millioner er målet for 2019.

Publisert Sist oppdatert

Nettbils omsetning vokser eksponentielt etter at de skjønte de hadde product market fit. Nå gjelder det å begrense veksten slik at selskapet henger med.

--Vi begynte å skalere tjenesten i april 2018. Etter det har vi hatt en meget sterk vekst. I april 2019 passerer vi hele volumet for 2018, sier Anders Espeland, gründer og daglig leder i Nettbil.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her