Karen Dolva og No Isolation prøver nye salgsmetoder på Komp-skjermen. Foto: Torill Henriksen
Karen Dolva og No Isolation prøver nye salgsmetoder på Komp-skjermen. Foto: Torill Henriksen

No Isolation ville få fart på salget: Innførte «software as a service» for eldre

Mens No Isolations flaggskip AV1 har vært både en PR-magnet og salgssuksess, ser selskapet nå på hvordan de kan flere Komp’er ut i markedet.

Publisert Sist oppdatert

«Eldreproduktet» ble lansert i 2017, etter at Kreftforeningen hadde tatt kontakt med teamet med en idé om å tilpasse AV1-roboten til kreftsyke eldres behov.

Gründerne bestemte seg for å lage et eget produkt istedenfor: en digital fotoramme der brukere kan legge inn bilder via en app, i tillegg til å ha videosamtaler og sende beskjeder.

Frem til siste halvdel av 2018 kunne man bare kjøpe en Komp til 9990 kroner. Så endret de salgsstrategi og innført månedsleie på 599 kroner.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her