Karen Dolva og No Isolation prøver nye salgsmetoder på Komp-skjermen. Foto: Torill Henriksen
Karen Dolva og No Isolation prøver nye salgsmetoder på Komp-skjermen. Foto: Torill Henriksen

No Isolation ville få fart på salget: Innførte «software as a service» for eldre

Mens No Isolations flaggskip AV1 har vært både en PR-magnet og salgssuksess, ser selskapet nå på hvordan de kan flere Komp’er ut i markedet.

Publisert   Sist oppdatert

«Eldreproduktet» ble lansert i 2017, etter at Kreftforeningen hadde tatt kontakt med teamet med en idé om å tilpasse AV1-roboten til kreftsyke eldres behov.

Gründerne bestemte seg for å lage et eget produkt istedenfor: en digital fotoramme der brukere kan legge inn bilder via en app, i tillegg til å ha videosamtaler og sende beskjeder.

Frem til siste halvdel av 2018 kunne man bare kjøpe en Komp til 9990 kroner. Så endret de salgsstrategi og innført månedsleie på 599 kroner.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 369 kroner per måned

Bestill her

Digitalt abonnement - 3690 per år

Bestill her

Bedrift som ønsker fem eller flere tilganger

Ta kontakt med
[email protected]