Christine Wald-Jacobsen er leder for brukeropplevelse i Sbanken. Foto: Presse
Christine Wald-Jacobsen er leder for brukeropplevelse i Sbanken. Foto: Presse

Bankene har gjort kundene likegyldige: Nå vil de gå ulike veier

Publisert Sist oppdatert

Kundene klarer ikke å skille mellom aktørene, men Sbanken, DNB og Danske Bank varsler endring. Slik vil de vinne kampen.

Det er lite som tyder på at ny teknologi og smarte løsninger har tatt kundetilfredsheten til nye høyder, viser en fersk EPSI-rapport om den norske bankbransjen.

Nær halvparten (43 prosent) av de spurte, er dessuten likegyldige til hvilken bank de benytter, så lenge vilkårene er gode.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her