Christine Wald-Jacobsen er leder for brukeropplevelse i Sbanken. Foto: Presse
Christine Wald-Jacobsen er leder for brukeropplevelse i Sbanken. Foto: Presse

Bankene har gjort kundene likegyldige: Nå vil de gå ulike veier

Publisert   Sist oppdatert

Kundene klarer ikke å skille mellom aktørene, men Sbanken, DNB og Danske Bank varsler endring. Slik vil de vinne kampen.

Det er lite som tyder på at ny teknologi og smarte løsninger har tatt kundetilfredsheten til nye høyder, viser en fersk EPSI-rapport om den norske bankbransjen.

Nær halvparten (43 prosent) av de spurte, er dessuten likegyldige til hvilken bank de benytter, så lenge vilkårene er gode.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 369 kroner per måned

Bestill her

Digitalt abonnement - 3690 per år

Bestill her

Bedrift som ønsker fem eller flere tilganger

Ta kontakt med
[email protected]