Mørke skyer over Barcode-rekken i Bjørvika i Oslo.
Illustrasjonsfoto: Jon Olav Nesvold / NTB scanpix
Mørke skyer over Barcode-rekken i Bjørvika i Oslo. Illustrasjonsfoto: Jon Olav Nesvold / NTB scanpix

Ny stor undersøkelse: "Slik er det i norsk næringsliv - innovasjon er høyt på agendaen, men man klarer ikke utnytte mulighetene"

Publisert   Sist oppdatert

I underkant av fire prosent av omsetningen til etablerte norske selskaper brukes på innovasjon, viser Shifters ferske innovasjonsmelding. 

Sammen med konsulentselskapet Fueled har Shifter kartlagt hvordan etablerte norske selskaper bygger infrastruktur for innovasjon.

Målet er bedre forståelse av hva som kjennetegner de som lykkes, og hva som kreves for å skape kontinuerlig og forutsigbar vekst fra innovasjonsarbeidet.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 369 kroner per måned

Bestill her

Digitalt abonnement - 3690 per år

Bestill her

Bedrift som ønsker fem eller flere tilganger

Ta kontakt med
[email protected]