Hold henter fra London: Natalie Weil er ny Community Manager
Fra Beats by Dre, LG og Hyundai - til Hold app.
Natalie Weil er ny Community Manager i selskapet som belønner en mobilpause.
– Min oppgave blir å øke gruppen av lidenskapelige brukere, og sørge for en positiv innvirkning på deres liv, slik at de ønsker å dele Hold og appens historie med andre, sier Weil.
Hun har tidligere jobbet med markedsføring i tre amerikanske startups.
De siste tre årene har Weil jobbet i Havas Media i London, med et sterkt fokus på markedsføring på mobil.
– Der jobbet jeg med merker som Beats by Dre, LG, and Hyundai, forteller hun.
Les også: Student-app ut av skolegården: Nå skal alle bli premiert for å ta en mobilpause
Relevant for mange
– Hvorfor gikk du for jobben i Hold?
– Hold er et produkt som både er nødvendig og relevant for svært mange, inkludert seg selv, sier hun, og fortsetter:
– Appen har også stor verdi på en veldig positiv måte. Og når Hold i tillegg er en startup, gir det en veldig spennende mulighet til å komme inn i en tidlig fase og påvirke markedsførings- og innholdsstrategien i selskapet, sier hun.
– Hva ser du frem til?
– Jeg gleder meg virkelig til å blir en del av teamet og gjøre en forskjell.