Synne Marie Sollie er ny forretningsutvikler i Poption
Koble.co har blitt Poption, og selskapet rekrutterer.
Synne Marie Sollie er ny forretningsutvikler i rekrutteringsselskapet som nylig hentet tre millioner kroner til å matche bedrifter med studenter.
Sollie har en mastergrad fra NTNUs Entreprenørskapsskole og har tidligere jobbet som "VP of Customer Success" i Wiral Technologies. Hun har også erfaring fra Coda Forms, NTNU Engage og Spark NTNU.
I Poption skal Solli selge tjenesten til bedrifter, jobbe med potensielle samarbeidspartnere og følge opp nye samt eksisterende kunder.
– Forretningsutvikling preger stillingen fordi jeg i tillegg skal jobbe med å sikre at vi som team bruker det vi lærer i markedet og av kundene våre i videre utvikling. Både kortsiktig og langsiktig strategisk, samt teknisk og kommersielt, sier hun og legger til:
– Vi er en ung bedrift i en vekstfase, så denne stillingen vil nok også by på noen foreløpige ukjente problemstillinger som må løses – og det liker jeg, sier Sollie.
Hun viser til to viktige faktorer for jobbbyttet:
– At jeg kunne oppleve en bratt læringskurve, og at jeg kunne bli en del av et team med ulike mennesker, men med samme mål.
– Jeg er også heldig som får komme inn på et tidspunkt der et solid grunnarbeid er lagt ned, men at vi samtidig nå også har de største toppene og dalene foran oss – og for meg er dette noe av det absolutt mest spennende med denne stillingen.