Fra venstre: Jonathan Lunde Lillesæter, Karim Ghouas, Priyanka Nath, Ravijeta Gubba. Foto: Privat

Kobler rigger til vekst med nye utviklere

Publisert Sist oppdatert

Teknologiselskapet vil ta opp kampen mot Google og Facebook. 

Kobler har utviklet en plattform for målrettet kjøp av reklame uten bruk av persondata. Nå planlegger selskapet videre vekst og lansering i flere land - med tre nye utviklere på teamet.

Priyanka Nath har flyttet til Norge fra India, og har over 10 års erfaring som "data scientist". Hun har tidligere jobbet for kunder som Morgan Stanley, Samsung og GroupOn.

Ravijeta Gubba kommer også fra India, og har en bachelor i informatikk. De siste årene har han jobbet i TCS og kjenner det norske markedet godt fra prosjekter hos Telenor og Norwegian.

Jonathan Lunde Lillesæter er ansatt som senior utvikler. Han har en master i informatikk fra universitet i Oslo, og melder overgang fra Schibsted Product & Technology, der han jobbet de siste fem årene med skalering av store systemer.

– Etter en lang prosess hvor vi har vurdert over 50 kandidater, er vi veldig glade for å få på plass et så erfarent og kompetent team som forsterker selskapet ytterligere, sier COO i Kobler, Karim Ghouas.

– Kobler ønsker å bygge en robust plattform som skal skalere inn i større markeder, da trenger vi ha med oss de flinkeste folka. Vi er kanskje det eneste selskapet i denne bransjen fra Norge som har så store vekstambisjoner nært forestående, og den reisen gleder vi oss stort til, sier han.