Louise Fuchs, tidligere CEO
i United Influencers International, nå kommunikasjonsdirektør i Kolonial.no.
Louise Fuchs er ny kommunikasjonsdirektør i Kolonial.no
Den tidligere sjefen i United Influencers International, går nå inn i ledergruppen til Kolonial.no.
– Kolonial.no er digitale fra a-å og jeg synes det er Norges mest spennende merkevare, sier Louise Fuchs i en pressemelding.
– Det er jo litt morsomt at selv i en datadrevet tidsalder, så treffes de viktigste beslutninger i eget liv på den gode magefølelsen. Og den har jeg her.
Fuchs har flerårig erfaring fra kommunikasjonsbransjen, blant annet som kommunikasjonssjef for Schibsted Media Groups globale produkt- og teknologi-satsinger.
Hun står også bak initiativ som #WomenInTechNOW og Schibsteds internasjonale samarbeid med Techfugees.
Fuchs er tidligere kåret til “årets digitale superprofil”, er styremedlem i TENK (nettverket for kvinner i teknologi), og ifølge pressemeldingen: en etterspurt foredragsholder innen teknologi, endring og trender.
– Vi er veldig glade for at Louise har takket ja til denne nyopprettede stillingen. Hun er dyktig og har mye verdifull erfaring og kompetanse. I tillegg er hun engasjert og har et stort nettverk, sier administrerende direktør i Kolonial.no Karl Munthe-Kaas.
Som kommunikasjonsdirektør vil Fuchs bli en del av ledergruppen i Kolonial.no og ha ansvaret for kommunikasjon og myndighetskontakt.
– Kolonial.no er Norges største matbutikk på nett, og et tech-selskap i verdensklasse. Det blir veldig gøy å formidle alt det spennende vi jobber med nå, og som vi skal jobbe med i tiden som kommer, sier hun.