Louise Fuchs, tidligere CEO i United Influencers International, nå kommunikasjonsdirektør i Kolonial.no.

Louise Fuchs er ny kommunikasjonsdirektør i Kolonial.no

Vilde Mebust Erichsen

Vilde Mebust Erichsen

Journalist

Publisert 12. februar 2019

Den tidligere sjefen i United Influencers International, går nå inn i ledergruppen til Kolonial.no.

– Kolonial.no er digitale fra a-å og jeg synes det er Norges mest spennende merkevare, sier Louise Fuchs i en pressemelding.

– Det er jo litt morsomt at selv i en datadrevet tidsalder, så treffes de viktigste beslutninger i eget liv på den gode magefølelsen. Og den har jeg her.

Fuchs har flerårig erfaring fra kommunikasjonsbransjen, blant annet som kommunikasjonssjef for Schibsted Media Groups globale produkt- og teknologi-satsinger.

Hun står også bak initiativ som #WomenInTechNOW og Schibsteds internasjonale samarbeid med Techfugees.

Fuchs er tidligere kåret til “årets digitale superprofil”, er styremedlem i TENK (nettverket for kvinner i teknologi), og ifølge pressemeldingen: en etterspurt foredragsholder innen teknologi, endring og trender.

– Vi er veldig glade for at Louise har takket ja til denne nyopprettede stillingen. Hun er dyktig og har mye verdifull erfaring og kompetanse. I tillegg er hun engasjert og har et stort nettverk, sier administrerende direktør i Kolonial.no Karl Munthe-Kaas.

Som kommunikasjonsdirektør vil Fuchs bli en del av ledergruppen i Kolonial.no og ha ansvaret for kommunikasjon og myndighetskontakt.

– Kolonial.no er Norges største matbutikk på nett, og et tech-selskap i verdensklasse. Det blir veldig gøy å formidle alt det spennende vi jobber med nå, og som vi skal jobbe med i tiden som kommer, sier hun.

Har du byttet jobb?

Shifter publiserer jobbskifter for folk som jobber i teknologibaserte oppstartsselskaper, samt de som jobber med teknologiutvikling, innovasjon og forretningsutvikling i etablerte selskaper og virksomheter. Hvis du ikke faller inn under en av disse kategoriene, vil ikke jobbyttet bli publisert.

Del det på Shifter