Matthew Howells-Barby, Director of Acquisition i Hubspot.
Matthew Howells-Barby, Director of Acquisition i Hubspot.

SEO-ekspert: Slik skiller du deg ut på Google

HubSpot-topp mener startups kan lære mye av å spionere på konkurrenten.

Publisert Sist oppdatert

– SEO er ikke enkelt, og resultatene kommer ikke av seg selv, forklarer Matthew Howells-Barby om søkemotoroptimalisering.

Han er Director of Acquisition i Hubspot, i tillegg til å lede Traffic Think Tank, et samfunn for SEO–interesserte bedrifter.

Under konferansen The Shift snakket han om hvordan søkemetoder har endret seg de siste årene.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her