Matthew Howells-Barby, Director of Acquisition i Hubspot.
Matthew Howells-Barby, Director of Acquisition i Hubspot.

SEO-ekspert: Slik skiller du deg ut på Google

HubSpot-topp mener startups kan lære mye av å spionere på konkurrenten.

Publisert   Sist oppdatert

– SEO er ikke enkelt, og resultatene kommer ikke av seg selv, forklarer Matthew Howells-Barby om søkemotoroptimalisering.

Han er Director of Acquisition i Hubspot, i tillegg til å lede Traffic Think Tank, et samfunn for SEO–interesserte bedrifter.

Under konferansen The Shift snakket han om hvordan søkemetoder har endret seg de siste årene.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 369 kroner per måned

Bestill her

Digitalt abonnement - 3690 per år

Bestill her

Bedrift som ønsker fem eller flere tilganger

Ta kontakt med
[email protected]