-
Data Engineer | Klaveness Digital
-
Medeiere* | Boitano AS
-
Chief Operating Officer (COO) | ROEST
-
CEO | Kontur AS
-
VP Marketing | Glint Solar
-
Ingeniører innen kontroll, elektronikk og datasyn | Munin
-
Senior Developer | Klaveness Digital
-
Integration Engineer | MIMIRO
-
AI Engineer | Noteless
-
Customer Success & Content Coordinator | Wrepit
Facebook får ny logo
Facebook endrer firmalogoen sin for å representere de forskjellige datterselskapene.
Det melder selskapet selv i en pressemelding
Den nye logoen vil tydeligere kommunisere at Facebook nå eier en rekke forskjellige selskaper - inkludert Instagram og Whatsapp.
"Denne endringen er en mye bedre måte å formidle eierstrukturen vår til menneskene og virksomhetene som bruker tjenestene våre for å koble sammen, dele og bygge fellesskap og for å vokse publikum," skriver Facebook i en pressemelding.
I den nye logoen har bokstavene vokst til store bokstaver, som endres fra blått til grønt til rosa. Tanken er at de forskjellige fargene skal representere en rekke apper og tjenester i deres besittelse: Whatsapp, Instagram, Oculus, Workplace, Portal, Facebook, Facebook Messenger og den digitale lommeboken Calibra.
Logoen i eksisterende apper vil ikke endres. Imidlertid vil den nye logoen for eksempel være synlig i Instagram-appen.
Den nye logoen forventes å være på plass i løpet av de neste ukene, og i tillegg til å vises i produktene sine, vil den også være synlig på den nye hjemmesiden.