CEO Joar Hagatun og produktsjef Ole Martin Kristiansen i Kron.
CEO Joar Hagatun og produktsjef Ole Martin Kristiansen i Kron.

De ville gjøre det gøy å spare i fond: Nå har kundene satt inn 400 millioner kroner

Halvparten av kundene hos Kron er kvinner.

Publisert

I forrige uke fortalte Shifter at spareroboten har fått den tidligere Vipps-toppen Emma Tryti på laget. De siste tallene fra selskapet viser at det går rette veien også på andre måter.

Etter at Kron lanserte sin nye app i august i fjor, har den hatt 20.000 nedlastinger. Kundene har nå investert 400 millioner kroner i fond gjennom tjenesten.

- De fleste vet at det er lurt å spare i fond, men de kommer ikke i gang. Vi vil gjøre det engasjerende og gøy, sier daglig leder og gründer Joar Hagatun.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 369 kroner per måned

Bestill her

Digitalt abonnement - 3690 per år

Bestill her

Bedrift som ønsker fem eller flere tilganger

Ta kontakt med
[email protected]