Erik Modig, forsker ved Stockholm School of Economics.
Erik Modig, forsker ved Stockholm School of Economics.

Dette sier forskningen om hvordan du bør drive effektiv markedsføring under Covid-19

Skal man bare kjøre på med markedsføring under Covid-I9-krisen? Det korte svaret er ja, men du bør endre måten du kommuniserer på, mener forsker Erik Modig.

Publisert Sist oppdatert

Erik Modig er forsker ved Stockholm School of Economics og forfatter av bokenBang for the Buck, som handler om effektiv kommunikasjon og var The Marketing Book of the Year i 2017 i Sverige.

I Shifters podcast-episode denne uken gir han verdifulle råd og snakker om:

  • Hvordan kundereisen bli påvirket av corona?
  • Hva konkret du som selskap skal gjøre?
  • Hva skjer med kundens psyke under en krise, og hvilke muligheter oppstår dermed?
  • Pluss mye mer

Erik Modig er ekspert på markedskommunikasjon og vil også holde et webinar for Shifters lyttere og lesere, fredag 15 mai, kl 13.

Kom deg inn i kundens hjerne og skap verdens beste kundereise.

Webinaret vil handle om:

  • Kundepsykologi og hvordan det påvirker ditt selskap
  • Hvordan mennesker ressonerer rundt ulik påvirkning (følelser vs tanker)
  • Hvilke mekanismer som gjør at kunden kjøper
  • De viktigste øyeblikkene i din kundes kjøpereise og hvordan du kan feilsøke kundereisen for å forstå hvordan den kan bli bedre
  • Hvordan du bygger en strategi for dette og øker effekten på dine markedsføringsaktiviteter
  • Mange suksess-eksempler

MELD DEG PÅ HER!