Jonas Rinde er CEO av Spotics
Jonas Rinde er CEO av Spotics

Eks-Huddly-CEO Jonas Rindes nye eventyr Spotics: Skal angripe et 11 milliarder dollar-marked

Har hentet 10 millioner og skal hente ytterligere 30 millioner for å gjøre det samme for lyd som de fikk til med video i Huddly.

Publisert Sist oppdatert

– Det begynte med at vi så på 360 video og den plundrete arbeidsflyten, Men så fikk vi en idé om hvordan gjøre flyten enda mer effektiv. Det startet som et internt prosjekt på SINTEF, men det var såpass lovende at vi valgte å spinne det ut i et eget selskap, sier Audun Solvang, CTO og medgründer i Spotics.

Men Spotics er ikke video, det handler om lyd.

– Målet er å få til det samme for lyd med Spotics, som vi fikk til med video i Huddly, sier medgründer og CEO Jonas Rinde.

For å lese artikkelen må du ha abonnement på Shifter+

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Årsabonnement på SHIFTER+
3690,- per år



Bestill her

Månedsabonnement på SHIFTER+
369,- per mnd



Bestill her

Jobber du i en oppstartsbedrift med sårbar økonomi? Kjøp SHIFTER+ til 1290,- per år

Bestill her

Jobber du i en oppstartsbedrift med sårbar økonomi? Kjøp SHIFTER+ til 129,- per mnd

Bestill her