CEO i LeadX, Tom Aas har fått avtale med giganten Salesforce
CEO i LeadX, Tom Aas har fått avtale med giganten Salesforce

Fikk innpass hos Salesforce: Nå henter de millioner

LeadX vil håndtere leads som ferskvare. Et møte på en konferanse ga oppstartsbedriften innpass i verdens største salgsnettverk.

Publisert Sist oppdatert

– Det har gått veldig fort den siste tiden, forteller Tom Aas, CEO i det norske selskapet LeadX.

Salg-startupen hjelper selskaper med å forvandle leads til salg, og å gjøre alle ansatte til mulige leads-generatorer. Selskapet er for tiden i en emisjonsprosess, og har et mål om å hente 10 millioner kroner. På under to uker har de hentet 70 prosent.

– Vi er i dialog med flere, og ser for oss å lukke emisjonen ganske raskt, sier Aas.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her