Jobbskifte

Fra Telenor til podcast-startup

Nomono får Sylvia Brudeli som ny leder for produktutvikling.

Sylvia Brudeli går til Nomono
Publisert Sist oppdatert

Podcast-utstyret til Nomono er utviklet i samarbeid med Sintef og det koster, opptil 30.000 kroner, men da Schibsted Ventures gikk inn med friske 15 millioner kroner i en runde på 35 millioner kroner tidligere i år, var det fordi medieselskapet har ståltro på podkast-sjangeren i egne flater.

Nå henter Nomono Sylvia Brudeli fra Telenor til stillingen som Chief Product Officer.

Hun får ansvaret for hele produktporteføljen, fra programvare til hardware, og skal også stake ut strategisk kurs for produktet.

– Podkast-produksjon har aldri vært større enn nå, og det er ventet å vokse eksponensielt i tiden som kommer, på tross av at markedet kan synes å være mettet, er vi absolutt i starten av podcast-revolusjonen, sier Jonas Rinde som er leder i Nomono i en kommentar.

Brudeli har 20 års erfaring fra produktutvikling, senest fra Telenor Digital.

– Å skape teknologi som endrer en hel industri handler om å løse problemer for konsumentene, og det er akkurat hva Nomono har gjort med det siste utstyret sitt, sier Brudeli.

Få gratis nyhetsbrev

Abonner på Shifters nyhetsbrev for de siste nyhetene, trendene og analysene.

Ja, takk!