Preben Fjell
Preben Fjell

Fra YouTube til startup: Preben Fjell skal lage innhold for Vivaldi

Flere oppstartsbedrifter knytter til seg influensere. Det er noe vi vil se mer av fremover, mener aktører.

Publisert Sist oppdatert

I takt med at bruken av influensere til markedsføring øker i omfang, blir bruken også stadig mer profesjonalisert og omfattende.

Sakte, men sikker går bedrifter vekk fra å kjøpe annonseplass med ujevne mellomrom til langsiktige samarbeid.

Oppstartsbedrifter har også sett verdien av å knytte til seg et kjent ansikt fra sosiale medier, enten som ansatt, medeier eller på langsiktige kontrakter.

For å lese artikkelen må du ha abonnement på Shifter+

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Årsabonnement på SHIFTER+
3690,- per år



Bestill her

Månedsabonnement på SHIFTER+
369,- per mnd



Bestill her

Jobber du i en oppstartsbedrift med sårbar økonomi? Kjøp SHIFTER+ til 1290,- per år

Bestill her

Jobber du i en oppstartsbedrift med sårbar økonomi? Kjøp SHIFTER+ til 129,- per mnd

Bestill her