nytt om navn

Lederbytte i startup med Stordalen på eiersiden

Daglig leder i Seen, Martin Nersted, overlater styringen til medgründer og tidligere CTO Ronald Griffin.

CEO Martin Nerstad (t.v.) og CTO Ronald Griffin i SEEN
Publisert

Seen utvikler teknologi til videomarkedsføring. Seen har laget kampanjer merkevarer som DNB, ICA, Amazon, Nespresso, AC Milan, Huston Astros og Chelsea. Selskapet jobbet også med Biden-kampanjen under det amerikanske valget. 

I en melding i sosiale medier skriver Nerstad at ingen kjenner selskapet som Griffin som nylig ble kåret til en av magasinet Forbes 30 under 30 i Norden

– Det har vært fem utrolige år. Fra en start med fire gründere og meg selv til dagens 35 SEENers på toppnivå. Fra 100 prosent norske kunder til i dag hvor SEEN har en global tilstedeværelse, med kunder i mer enn 20 land.

Han viser til at Seen har økt salget med 10-gangeren, og økt verdsettelsen på selskapet med 40-gangeren på fem år.

– Når det kommer til mitt neste kapittel, ser jeg virkelig frem til 2025 og å bygge på min erfaring og kunnskap når det gjelder kommersielt lederskap og å bygge sterke team som overgår markedet, skriver Nerstad. 

Få gratis nyhetsbrev

Abonner på Shifters nyhetsbrev for de siste nyhetene, trendene og analysene.