nytt om navn
Lederbytte i startup med Stordalen på eiersiden
Daglig leder i Seen, Martin Nersted, overlater styringen til medgründer og tidligere CTO Ronald Griffin.
Seen utvikler teknologi til videomarkedsføring. Seen har laget kampanjer merkevarer som DNB, ICA, Amazon, Nespresso, AC Milan, Huston Astros og Chelsea. Selskapet jobbet også med Biden-kampanjen under det amerikanske valget.
I en melding i sosiale medier skriver Nerstad at ingen kjenner selskapet som Griffin som nylig ble kåret til en av magasinet Forbes 30 under 30 i Norden.
– Det har vært fem utrolige år. Fra en start med fire gründere og meg selv til dagens 35 SEENers på toppnivå. Fra 100 prosent norske kunder til i dag hvor SEEN har en global tilstedeværelse, med kunder i mer enn 20 land.
Han viser til at Seen har økt salget med 10-gangeren, og økt verdsettelsen på selskapet med 40-gangeren på fem år.
– Når det kommer til mitt neste kapittel, ser jeg virkelig frem til 2025 og å bygge på min erfaring og kunnskap når det gjelder kommersielt lederskap og å bygge sterke team som overgår markedet, skriver Nerstad.