-
CFO | Biosort
-
Data Engineer | Höegh EVI
-
Apputvikler | Frend
-
Fullstack-utvikler | Medbric AS
-
Arkitekt/TechLead | NKI Kompetanse
-
Product Manager | Hybel.no
-
Data/Analytics Engineer | Nordea
-
FullStack Site Reliability Engineer | Vespa.ai
-
Lead Security Software Engineer | Vespa.ai
-
Principal Software Engineer, AI | Bislab
Podcast: Hvordan posisjonerer du selskapet ditt?
Denne episoden handler om posisjonering, og ukens gjest er Kirsti Rogne.
Rogne er medforfatter av merkevarestrategi-boken Raketter og Rebeller, og er partner i rådgivningsselskapet Mars.
Hun underviser i strategi og markedskommunikasjon på høyskoler, og har jobbet både nasjonalt og internasjonalt med merkevarer som markedssjef, rådgiver og tekstforfatter siden 2000.
- Hva er posisjonering, og hvorfor er det viktig?
- Hvordan definere en kategori?
- Hvilke roller kan du ta som en merkevare?
- Hvordan differensiere seg?
- Hva er differensieringsraketten, og hvordan bruke den som et verktøy?
- Den største utfordringen når du skal utarbeide en posisjon.
Programleder: Lucas Weldeghebriel, journalist og gründer i Shifter.