-
Growth Specialist | Noteless
-
Digital Innovation Consultant | BAHR
-
Avdelingsleder | DNB Bank ASA
-
Head of People and Culture | Noteless
-
Strategisk rådgiver og prosjektleder - M365 | Frend
-
AI and ML Engineer | NBIM
-
QA Automation Engineer | Emma Systems
-
CTO | Kilter
-
Chief Financial Officer (CFO) | ZTL
-
Country Manager Norge | Noteless
Podcast: Hvordan posisjonerer du selskapet ditt?
Denne episoden handler om posisjonering, og ukens gjest er Kirsti Rogne.
Rogne er medforfatter av merkevarestrategi-boken Raketter og Rebeller, og er partner i rådgivningsselskapet Mars.
Hun underviser i strategi og markedskommunikasjon på høyskoler, og har jobbet både nasjonalt og internasjonalt med merkevarer som markedssjef, rådgiver og tekstforfatter siden 2000.
- Hva er posisjonering, og hvorfor er det viktig?
- Hvordan definere en kategori?
- Hvilke roller kan du ta som en merkevare?
- Hvordan differensiere seg?
- Hva er differensieringsraketten, og hvordan bruke den som et verktøy?
- Den største utfordringen når du skal utarbeide en posisjon.
Programleder: Lucas Weldeghebriel, journalist og gründer i Shifter.