SalesScreen: B2B Saas, produkt, kultur, ledelse og vekst
Sindre Haaland, medgründer og CEO i SalesScreen, gjester Shifters podcast.
Produktet SalesScreen hadde «product market fit» nærmest fra dag én, og selskapet ble lønnsomt i løpet av ett år.
Spørsmålet videre, var om de skulle satse i utlandet.
Med Spring Capital og Are Traasdahl i ryggen, er de på full fart inn i det amerikanske markedet, men det har ikke vært helt uten friksjon.
Selskapet snuser på en milliard i verdsettelse og vokser kraftig, men skal vi tro Sindre Haaland, medgründer og CEO, er dette bare begynnelsen.
Tema:
- Når vi fant ut at vi hadde product market fit
- Hvordan de bootstrappet selskapet
- Kultursjokket i USA
- Ledelse
- Hvordan de jobber med avansert b2b-markedsføring
- Vekst-metrics
- Hva Sindre har lært
+ mye, mye mer.
Programleder: Lucas Weldeghebriel, journalist og gründer i Shifter.