SalesScreen: B2B Saas, produkt, kultur, ledelse og vekst

Sindre Haaland, medgründer og CEO i SalesScreen, gjester Shifters podcast.

Publisert Sist oppdatert

Produktet SalesScreen hadde «product market fit» nærmest fra dag én, og selskapet ble lønnsomt i løpet av ett år.

Spørsmålet videre, var om de skulle satse i utlandet.

Med Spring Capital og Are Traasdahl i ryggen, er de på full fart inn i det amerikanske markedet, men det har ikke vært helt uten friksjon.

Selskapet snuser på en milliard i verdsettelse og vokser kraftig, men skal vi tro Sindre Haaland, medgründer og CEO, er dette bare begynnelsen.

Tema:

  • Når vi fant ut at vi hadde product market fit
  • Hvordan de bootstrappet selskapet
  • Kultursjokket i USA
  • Ledelse
  • Hvordan de jobber med avansert b2b-markedsføring
  • Vekst-metrics
  • Hva Sindre har lært

+ mye, mye mer.

Programleder: Lucas Weldeghebriel, journalist og gründer i Shifter.