-
CFO | Biosort
-
Data Engineer | Höegh EVI
-
Apputvikler | Frend
-
Fullstack-utvikler | Medbric AS
-
Arkitekt/TechLead | NKI Kompetanse
-
Data/Analytics Engineer | Nordea
-
FullStack Site Reliability Engineer | Vespa.ai
-
Lead Security Software Engineer | Vespa.ai
-
Principal Software Engineer, AI | Bislab
-
Product Manager, Self-Service Growth | Unleash

Schibsted kjøper Matkanalen
Schibsted kjøper 80 prosent av aksjene tv-kanalen Matkanalen, opplyser selskapet.
Matkanalen som ble lansert i 2015, har 600.000 månedlige seere og 100.000 abonnenter på Snapchat.
Kanalen viser både innkjøpte og egenproduserte programmer og når 75 prosent av norske husstander gjennom TV-distributørenes basispakker.
– Matkultur er blitt en megatrend. Nå skal vi bygge videre på Matkanalens posisjon, styrke den med Schibsteds digitale kraft – og utforske både kommersielle og redaksjonelle muligheter, til beste for vårt publikum, kommenterer Schibsted i en pressemelding gjengitt av Medier24.