Kunstig intelligens
To superselskaper finner sammen
SuperOffice og Supercompany skal samarbeide om å effektivisere salgsarbeid.
Emilie Nøss Wangen i SuperOffice gleder seg over samarbeidet med Supercompany.
Foto: Magnus Tajet - SuperOffice AS
Shifter har tidligere skrevet om Murshid M. Alis nye prosjekt Supercompany, som utvikler innovative AI-løsninger på tvers av ulike industrier og vertikaler. Selskapets første produkt, Trale, er en AI-agent som automatiserer administrative
oppgaver for salgs- og kommersielle team. Etter en vellykket testfase er Trale
nå lansert og brukes allerede av 50+ norske selskaper. Nå tar Supercompany et
stort steg videre gjennom et strategisk samarbeid med
SuperOffice, en av Nordens ledende CRM-leverandører.
Få gratis nyhetsbrev
Abonner på Shifters nyhetsbrev for de siste nyhetene, trendene og analysene.
Gjennom samarbeidet
vil Trale integreres med SuperOffice-plattformen, slik at møtenotater,
CRM-oppdateringer og oppfølging automatisk loggføres i CRM etter hvert
kundemøte. Trale blir tilgjengelig som en tilleggsfunksjon for hele SuperOffice
sin kundebase, noe som ifølge pressemeldingen gir selgere muligheten til å effektivisere hverdagen ved
å bruke mindre tid på manuelt arbeid og mer tid på å skape verdi for kundene, melder selskapet i en pressemelding.
– Avtalen med SuperOffice er en milepæl
for oss, og viser at AI ikke handler om å erstatte selgere – men om å gjøre dem
til superselgere, sier administrerende direktør Samuel Nuri i Supercompany.
– I SuperOffice har
vi lenge satset på AI for å gjøre CRM-arbeidet smartere og mer effektivt. Med
funksjoner som prediktiv analyse, automatisert sakshåndtering og
påminnelser, hjelper vi allerede våre kunder med å jobbe mer proaktivt.
Integrasjonen med Trale styrker vår plattform ytterligere ved å automatisere
møtereferater og oppfølging, slik at selgere kan bruke mer tid på kundene og
mindre tid på administrasjon, sier Emilie Nøss Wangen, CCD i SuperOffice Norge.
Samarbeidet markerer
et viktig skritt for begge selskaper. For SuperOffice betyr det en utvidelse av
CRM-funksjonaliteten med AI-drevet automatisering, mens Supercompany får en
strategisk distribusjonskanal mot en stor og etablert kundebase i hele Norden.