Karl Munthe-Kaas (t.h.) og Kolonial har begynt å selge dyrefôr i sine butikker. Dyrekassen-gründeren Roger Holthe Olsen maner til mer samarbeid i norsk netthandel. Foto: Dyrerkassen/Kolonial
Karl Munthe-Kaas (t.h.) og Kolonial har begynt å selge dyrefôr i sine butikker. Dyrekassen-gründeren Roger Holthe Olsen maner til mer samarbeid i norsk netthandel. Foto: Dyrerkassen/Kolonial

Kolonial tar jafs av nye markeder: – Tenk større i stedet for å kannibalisere, sier bekymret Dyrekassen-gründer

Publisert Sist oppdatert

I løpet av året skal Kolonial inn i en rekke nye vertikaler. – Vi er for opptatt av å konkurrere med hverandre, sier Roger Holthe Olsen i Dyrekassen.

Nylig lanserte Kolonial katte- og hundefôr i sitt sortiment. Fra før har de utvidet vareutvalget med blomster som markedsføres med "Norges beste garanti", i tillegg til "vanlige" dagligvarer.

– Generelt vil vi bevege oss inn i flere vertikaler fortløpende, og du vil se nye varegrupper i løpet av høsten, bekrefter gründer og daglig leder Karl Munthe-Kaas.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her