Ida Pernille Hatlebrekke, leder i Folk, skriver om tjenesten Washify - jobbet frem av en av Norges mest erfarne tjenestedesignere, studenter innenfor sirkulærøkonomi, en blockchain-ekspert, gründer av delingsplattformen Retrade, en seriegründer fra USA, samt en sivilingeniør fra NTNU og bærekraftslederen i H&M Norge.
Ida Pernille Hatlebrekke, leder i Folk, skriver om tjenesten Washify - jobbet frem av en av Norges mest erfarne tjenestedesignere, studenter innenfor sirkulærøkonomi, en blockchain-ekspert, gründer av delingsplattformen Retrade, en seriegründer fra USA, samt en sivilingeniør fra NTNU og bærekraftslederen i H&M Norge.

Vaskemaskin “as a service” - er det så sexy, da? I løpet av 60 timer, fant åtte deltakere svar

Publisert   Sist oppdatert

I søken etter sirkulære forretningsmodeller, kan eksponering fra andre fagmiljøer være nøkkelen til effektiv forbrukerinnovasjon. Slik jobbet vi frem Washify. 

Innlegg skrevet av Ida Pernille Hatlebrekke, leder i Folk. 

Nylig publiserte DN et innlegg av Anja Bakken Riise og Ebba Boye. De påpeker urovekkende tegn på at vi lever i et et forbrukersamfunn på steroider, der bruk og kast mentaliteten har tatt fullstendig overhånd.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 369 kroner per måned

Bestill her

Digitalt abonnement - 3690 per år

Bestill her

Bedrift som ønsker fem eller flere tilganger

Ta kontakt med
[email protected]