Daglig leder i Dealflow, Stine Sofie Grindheim. Daglig leder i Kameo og styreleder i Norsk Crowdfunding Forening, Linn Hoel Ringvoll. Daglig leder i FundingPartner, Geir Atle Bore. Kundeansvarlig i Folkeinvest, Amalie Holt
Daglig leder i Dealflow, Stine Sofie Grindheim. Daglig leder i Kameo og styreleder i Norsk Crowdfunding Forening, Linn Hoel Ringvoll. Daglig leder i FundingPartner, Geir Atle Bore. Kundeansvarlig i Folkeinvest, Amalie Holt

Bransjetoppenes beste tips: Slik lykkes du med crowdfunding-kampanjen

Det kastes tilsynelatende millioner etter folkefinansieringskampanjer. Men det er noen klare kriterier som skal til for å lykkes med slike kampanjer. Her deler bransjetoppene sine beste tips.

Publisert Sist oppdatert

De norske aktørene i folkefinansieringsbransjen opplever rekordstor interesse. Flere ligger an til å doble både finansieringsvolumet og omsetningen fra fjoråret.

Samtidig viser en ny rapport fra Universitetet i Agder at 82 prosent av alle aksjebaserte folkefinansieringskampanjer har lykkes med å nå målsetningene i årets første halvår, mens samtlige kampanjer på folkelånsplattformer har endt i suksess i samme tidsrom.

– Det vi ser som suksess er at lånetakers finansieringsbehov blir dekket, og at det fylles i løpet av kort tid. Vi skal være raskere og mer fleksibel enn banken, det er selve livsgrunnlaget vårt, sier daglig leder i folkelån-plattformen Kameo og styreleder i Norsk Crowdfunding Forening (NCF), Linn Hoel Ringvoll.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her