Da tappekranene stengte, sa det stopp for utelivsappen. Nå satser Moodie i en helt ny retning

Henter nye penger for omstilling etter corona-bråstopp: – Flere aktører var tidlig på denne trenden, men vi håper å kunne tilby en mer innovativ, sømløs og sexy plattform, sier Moodie-gründeren.

Publisert Sist oppdatert

Med skjenkestopp og forbud mot store ansamlinger, har inntektsgrunnlaget til utelivsappen Moodie forduftet på få uker. Startupen har kjempet noen tøffe kamper før, for å stable en heldigital tjeneste for billetter, køsystem og generell guide til utelivet i Norge på bena.

– Igjen har partnere og menneskene rundt oss strukket seg langt for at vi skal komme oss over kneika, sier gründer og daglig leder Fanny Ødegård nå.

To ansatte i selskapet er nå helt permittert, mens to andre er permittert 80 prosent. Samtidig forteller den unge gründeren om en «kjempesnill» utleier som har gitt selskapet en god deal i krisen, og et «veldig kompetent og engasjert» styre med SANDS-advokat Stein Hegdal i spissen. De møtes én gang i uka for å holde skuta stødig.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her