Kina-avtalen Playpulse ikke kunne takke nei til: «Kan bli virkelig stor butikk»

Playpulse-teamet har flyttet til hardware-hovedstaden Shenzhen for å være med på kinesisk kjøpesenter-race.

Publisert Sist oppdatert

Gründer Erling Magnus Solheim skal forsøke å gjøre en lang historie kort: I august dukket det opp en mulighet for å lansere Playpulse på det kinesiske markedet med en distribusjonspartner i Hong Kong. Disse hadde tidligere gjort leketøysproduksjon og satset nå stort på aktivitetsparker for barn og unge.

Orange Stone Extreme Park heter parkene som nå er tilgjengelige på kjøpesentre over hele Kina. Og i kinesisk stil, forteller Solheim, skal de vokse enormt fort.

– Vi tente umiddelbart på konseptet!

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her