Kina-avtalen Playpulse ikke kunne takke nei til: «Kan bli virkelig stor butikk»

Playpulse-teamet har flyttet til hardware-hovedstaden Shenzhen for å være med på kinesisk kjøpesenter-race.

Publisert   Sist oppdatert

Gründer Erling Magnus Solheim skal forsøke å gjøre en lang historie kort: I august dukket det opp en mulighet for å lansere Playpulse på det kinesiske markedet med en distribusjonspartner i Hong Kong. Disse hadde tidligere gjort leketøysproduksjon og satset nå stort på aktivitetsparker for barn og unge.

Orange Stone Extreme Park heter parkene som nå er tilgjengelige på kjøpesentre over hele Kina. Og i kinesisk stil, forteller Solheim, skal de vokse enormt fort.

– Vi tente umiddelbart på konseptet!

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 369 kroner per måned

Bestill her

Digitalt abonnement - 3690 per år

Bestill her

Bedrift som ønsker fem eller flere tilganger

Ta kontakt med
[email protected]