Whereby-teamet opplever enorm pågang som følge av koronakrisen. Bildet er tatt før krisen inntraff - nå jobber selskapet 100% remote.
Whereby-teamet opplever enorm pågang som følge av koronakrisen. Bildet er tatt før krisen inntraff - nå jobber selskapet 100% remote.

Kundene renner inn, og målet for året er allerede nådd: Nå tar Whereby opp kampen med de største

Sjefen må bruke lørdagskvelden på support for å holde tritt med pågangen.

Publisert

Allerede for én måned siden var videokonferansetjenesten Whereby blant et knippe norske tech-selskaper som kunne melde om vekstboom grunnet koronakrisen.

Siden den gang har pågangen bare økt. 20.000 ukentlige registreringer har blitt til 30.000 daglige, og den finansielle målsettingen for året er nådd i første kvartal.

– Vi tror at det som har skjedd nå, har akselerert utviklingen som uansett ville skjedd, med 3-5 år. Folk oppdager hvor mange bra verktøy som finnes, sier Ingrid Ødegaard, som er gründer og produkt- og teknologiansvarlig (CPTO) i Whereby.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her