Tibber-gründerne Daniel Linden og Edgeir Vårdal Aksnes.
Tibber-gründerne Daniel Linden og Edgeir Vårdal Aksnes.

Tibbers nye vekststrategi: «Må skape en ny kunde-opplevelse»

Første steg er et partnerskap med den svenske eiendomskjempen til Stenakonsernet.

Publisert Sist oppdatert

I fjor økte det Førde-baserte strømselskapet Tibber omsetningen til 244 millioner kroner, nesten en firedobling fra året før. Etter årsskiftet har de holdt farten oppe, og fulgt opp et særdeles godt 2019 med å treffe på alle målsetninger i årets første kvartal, til tross for virusutbruddet.

– Vi kommer til å holde den samme farten, og vel så det. Med «ratioen» vi har nå, dobler vi kundebasen og øker staben med 50 prosent frem til sommeren, forteller gründer og daglig leder Edgeir Vårdal Aksnes til Shifter.

Ny vekststrategi

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her