Mathias Hovet, fra Heydays og Wanda, Cathrine Movold (Finstart Nordic og Making Waves) og Christian Bielke fra Bielke&Yang.
Mathias Hovet, fra Heydays og Wanda, Cathrine Movold (Finstart Nordic og Making Waves) og Christian Bielke fra Bielke&Yang.

Tre anerkjente designledere: Slik velger du rett designbyrå til å utvikle merkevareidentiteten din

Skal du bygge en ny merkevareidentitet til selskapet ditt? Denne artikkelen er skrevet for deg.

Publisert Sist oppdatert

Selv om det for det fleste startups ikke er førsteprioritet, så kommer det til et punkt hvor man må ta stilling til hvordan man vil fremstå overfor kunder og verden generelt.

Det har lenge vært kjent at design-drevne selskaper overpresterer den amerikanske S&P-indeksen med over 200%. Og hvem vil vel ikke ha en 200 prosents fordel?

Vi spurte tre anerkjente designlederne i Norge om hvordan man skal gå frem for å hyre inn rett designbyrå for å utvikle identiteten til selskapet ditt.

For å lese artikkelen må du ha abonnement på Shifter+

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Årsabonnement på SHIFTER+
3690,- per år



Bestill her

Månedsabonnement på SHIFTER+
369,- per mnd



Bestill her

Jobber du i en oppstartsbedrift med sårbar økonomi? Kjøp SHIFTER+ til 1290,- per år

Bestill her

Jobber du i en oppstartsbedrift med sårbar økonomi? Kjøp SHIFTER+ til 129,- per mnd

Bestill her