-
Growth Specialist | Noteless
-
Digital Innovation Consultant | BAHR
-
Avdelingsleder | DNB Bank ASA
-
Head of People and Culture | Noteless
-
Strategisk rådgiver og prosjektleder - M365 | Frend
-
AI and ML Engineer | NBIM
-
QA Automation Engineer | Emma Systems
-
CTO | Kilter
-
Chief Financial Officer (CFO) | ZTL
-
Country Manager Norge | Noteless

Mens feiden om oppkjøp herjet, sikret Nettbil kjempevekst
Doblet antallet salg via markedsplassen i fjor.
Antallet bilforhandlere som benytter markedsplassen til Nettbil, har økt fra 1100 til 1450 på ett år.
Det melder bransjenettstedet bilbransje24.
I fjor doblet selskapet også antallet salg via plattformen, til 6000. Hittil i år har oppstartsbedriften stått for 1.750 bilsalg, som er en vekst på 80 prosent målt mot samme tid i fjor, og totalt sikter Nettbil på 8000 salg i år, melder nettstedet.
Veksten kommer samtidig som Nettbil står midt i en konflikt med Konkurransetilsynet. Sistnevnte har vedtatt at Schibsted, som overtok aksjene fra Aller Media i 2019, må selge selskapet. Tilsynet mener at oppkjøpet svekker konkurransen i markedet.
Både Schibsted og Nettbil er uenig i avgjørelsen, og har klaget på vedtaket. En avgjørelse fra Konkurranseklagenemda er ventet i løpet av våren.