-
Daglig leder | Ungt Entreprenørskap Norge
-
QA Automation Engineer | Emma Systems
-
CTO | Kilter
-
Chief Financial Officer (CFO) | ZTL
-
Country Manager Norge | Noteless
-
Partner/Headhunter | Branchy
-
Senior Product Manager | Bakken & Bæck
-
Finance Manager (vikariat) | StartupLab
-
Data Engineer | Klaveness Digital
-
Medeiere* | Boitano AS

Mens feiden om oppkjøp herjet, sikret Nettbil kjempevekst
Doblet antallet salg via markedsplassen i fjor.
Antallet bilforhandlere som benytter markedsplassen til Nettbil, har økt fra 1100 til 1450 på ett år.
Det melder bransjenettstedet bilbransje24.
I fjor doblet selskapet også antallet salg via plattformen, til 6000. Hittil i år har oppstartsbedriften stått for 1.750 bilsalg, som er en vekst på 80 prosent målt mot samme tid i fjor, og totalt sikter Nettbil på 8000 salg i år, melder nettstedet.
Veksten kommer samtidig som Nettbil står midt i en konflikt med Konkurransetilsynet. Sistnevnte har vedtatt at Schibsted, som overtok aksjene fra Aller Media i 2019, må selge selskapet. Tilsynet mener at oppkjøpet svekker konkurransen i markedet.
Både Schibsted og Nettbil er uenig i avgjørelsen, og har klaget på vedtaket. En avgjørelse fra Konkurranseklagenemda er ventet i løpet av våren.