Simon Souyris Strumse i Filmgrail.
Simon Souyris Strumse i Filmgrail.

Filmgrail-Simon kapret amerikansk kinodeal: Slik går han frem for å få innpass i en konservativ bransje

Ved hjelp av hardt og systematisk arbeid har Simon Souyris Strumse klart å få en av Midtvestens største kinokjeder som kunde.

Publisert

Shifter har tidligere skrevet om hvordan det som begynte som en app for å vite hvor man kunne finne ulike filmer og TV-serier online, ble til en fullblods billett- og markedsføringsplattform for kinobransjen. For halvannet år siden fortalte gründer Simon Souyris Strumse om den omfattende snuoperasjonen, og hvordan oppstartsselskapet nå hadde begynt å hanke inn norske kunder, deriblant Bergen Kino.

Siden den gang har det blitt jobbet hardt under radaren, ikke minst med en internasjonal satsing. Nå har Filmgrail landet en prestisjetung avtale med en av de største kinokjedene i Midtvesten i USA, Classics. Denne uka gikk kinoene live med et splitter nytt system.

– Kinobransjen er et tøft marked å komme inn i. Nå har vi bevist at vi kan få internasjonale storkunder, og vi kan «double down», sier Souyris Strumse.'

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her