fintech
Kravia vant avtale med Aiders 36 kontorer
Regnskapsbransjen samler seg rundt inkasso-eksperten.
Kompetansehuset Aider inngår et partnerskap med Kravia.
Det fremgår av en pressemelding fra selskapet.
– Dette partnerskapet er en videreutvikling av innfordringstjenesten vår, og vi ser at det er til det beste for kundene våre, sier Andreas Vik, leder i Aider.
– Vi vokser vi raskt i Norden. For oss er avtalen med Aider en viktig prestisjeavtale, og vi ser nå at regnskapsbransjen i Norge stor grad samler seg rundt Kravia. Det er en spennende reise vi er på, sier Svein Ove Kvalsund, leder for Kravia Gruppen.Gjennom det nye samarbeidet skal Aider bruke Kravias løsninger for å gjøre innfordring enklere, mer brukervennlig og enda tettere integrert med regnskapsfunksjonen. Endrer inkassobransjenKravia er et teknologiselskap spesialisert på innfordring. Selskapet er den aktøren i bransjen som vokser raskest.
De siste årene har Kravia også ekspandert til Finland og Sverige.
– Vi har siden starten hatt som mål å endre bransjen. Vår teknologi gjør innfordring enkelt for bedrifter og regnskapsførere, den er helintegrert med regnskapssystemer og den gjør det enkelt for deres kunder å gjøre opp utestående, sier Kvalsund.
Også Aider har ambisiøse vekstplaner
– Vi i Aider mener at regnskapsbransjen må redefineres. Og at det er vi som skal gjøre det! Dette skal vi få til med flinke folk, forenkling – og med blikket festet langt der fremme, sier Andreas Vik, leder for rundt 1000 ansatte i Aider.
Han forteller at Aider planlegger å vokse ytterligere.
– Vi hjelper dagens og morgendagens ledere i å lykkes med sine beslutninger. Dette er det stor etterspørsel etter. Vi mener vi har samlet de beste miljøene innen regnskap, systemløsninger og forretningsutvikling fra hele Norge, og er derfor meget konkurransedyktige.
Avtalen med Kravia bidrar til å forenkle og forbedre arbeidsoppgaver for Aider.
– Kravias løsninger er perfekt tilrettelagt for regnskapsrådgivere. De er totalintegrert i ERP-systemet, gir en unik helhetsoversikt og gjør det enkelt for betaler å gjøre opp. Vi ser virkelig frem til en forbedret innfordringstjeneste, sier Andreas Vik.