Direktør for digital innovasjon i Posten, Alexander Haneng
Direktør for digital innovasjon i Posten, Alexander Haneng

Slik skal veteranen vinne kampen om hjemleveringen: «Postmannen har vi kjent i 372 år»

– Vi er fortsatt den dominerende aktøren og har et godt omdømme, sier Alexander Haneng i Posten, som hevder at de også er mer innovative enn man skulle tro.

Publisert Sist oppdatert

Det er mange år siden Postgirobygget var fylt til randen av nettopp postgiroer, og 2000 postkontor landet rundt har blitt til 30. Men direktør for digital innovasjon i Posten, Alexander Haneng, mener det 372 år gamle selskapet overhode ikke er utdatert.

– Vi er et litt annerledes selskap enn det folk tror. Man tenker ofte på brev og pakker i postkassen. Men vi er mye mer enn det. Vi jobber med innovasjon på tvers av alle ledd og med å få opp innovasjonskulturen i hele konsernet, forteller han.

Skjulte innovatører på bakrommet

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her