CEO Eirik Frøyland Rime og markedssjef Victoria Terese Hauk i Tise.
CEO Eirik Frøyland Rime og markedssjef Victoria Terese Hauk i Tise.

Trikset som hjalp lille Tise til å knuse store Finn.no

Markedsplassen til Finn ble en viktig plattform for Tise da de tok opp kampen – mot nettopp Finn.

Publisert

Den digitale økonomien gir markedslederen store fordeler, og markedsmakten er i hvert fall ikke mindre innen rubrikkannonser.

For å tiltrekke annonser trenger du brukere, men du får ikke brukere før du har annonser.

Det er en klassisk catch-22. Men Tise-grunderne Eirik Frøyland Rime og Axel Franck Næss har likevel lyktes med å utkonkurrere giganten Finn i sin nisje – og nådd 1,1 million registrerte profiler i løpet av fire år.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her