Ingrid Ødegaard i Whereby forteller om tiden under corona-krisen.
Ingrid Ødegaard i Whereby forteller om tiden under corona-krisen.

I Whereby-kulissene: Corona ga selskapet tidenes boost, men teamet sto uten viktig avdeling

Ingrid Ødegaard måtte kaste seg rundt som ansvarlig for både markedsføring, produkt og teknologi. – Vi har virkelig fått kjenne på hvordan det er å skalere, sier hun.

Publisert Sist oppdatert

– Vi så det allerede i februar at veksten i Japan var heftig, forteller Ingrid Ødegaard, gründer og produkt- og teknologiansvarlig (CPTO) i Whereby.

Selskapet som tilrettelegger for remote-jobbing, fikk tidenes boost når nesten hele verden måtte bli hjemme. I løpet av få uker nådde de målene for hele året.

Heldigvis var timingen god. Selskapet var ferdig med «rebrandingen» i desember, de hadde byttet ut web-klienten og investert i å bygge ut en ny infrastruktur.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her